Jak funguje Servis 24 od České spořitelny? | VímVíc.cz

Jak funguje Servis 24 od České spořitelny?

18. 07. 2019

Pojďte se seznámit s internetovým bankovnictvím České spořitelny, které se nazývá Servis 24. Dozvíte se, jak funguje, jaké možnosti svým klientům přináší, respektive co vše můžete díky němu zařídit hezky z pohodlí domova bez nutnosti navštívit pobočku. Určitě vás také zajímá jeho aktualizace a převod na modernější systém, který do budoucna přinese klientům ještě lepší a propracovanější ovládání i bezpečnější internetové bankovnictví.

popcorn, filmy, nejlepší české komedie

Internetové bankovnictví od České Spořitelny

V dnešní technologické době řešíme mnoho věcí jednoduše on-line přes internet. Jinak tomu není ani v oblasti financí. Svůj bankovní účet můžete obsluhovat jednoduše z pohodlí domova pomocí přístupu k internetu a přihlášení se na bezpečnou stránku banky, kde všechny operace provádíte. Této službě se říká internetové bankovnictví (zkráceně internet banking) nebo online bankovnictví či e-banking.

Česká spořitelna, stejně jako v dnešní době Raiffeisenbank a jakákoli jiná banka, má také své vlastní internetové bankovnictví. V tomto případě se jmenuje Servis 24. Slouží pro snadnou správu bankovního účtu přes internet. Můžete díky němu mít kontrolu nad vaším účtem, získat díky elektronickým výpisům přehled o příchozích i odchozích platbách, nebo přímo provádět transakce.

Internetové bankovnictví Servis 24 ale nabízí mnohem širší možnosti jako například zažádání si o novou platební kartu, její blokování a odblokování, změnění limitů při výběru, dále také sjednání pojištění, kontokorentu a smlouvy o půjčce či předplacené karty mobilních operátorů. Poradí si i s fakturami ve spolupráci se službou e-Faktura.

Internetové bankovnictví u České spořitelny je bezplatné. Přihlášení k Servisu 24 nebo "service24" je možné na základě přístupových údajů z jakéhokoliv zařízení. Nemusíte se bát o bezpečnost vašeho účtu. Služba je plně bezpečná, disponuje moderními technologiemi a zabezpečením, jako jsou kontrolní SMS, bezpečnostní kód, klientské číslo, PIN a samostatné heslo.

Internetové bankovnictví České spořitelny se nazývá Servis 24. Je bezpečné a nabízí mnoho možností správy bankovního účtu přes internet.

Modernizace internetového bankovnictví

Technologie se vyvíjí stále rychleji a s nimi musejí držet krok i všechna internetová bankovnictví. Přihlášení k Servisu 24 České spořitelny prochází stále novým vylepšením bezpečnosti, stejně jako samotné ovládání. Díky tomu se pravidelně objevují modernější prvky a nové vychytávky, které mohou klienti využívat. Většinou se však jedná jen o technické úpravy, které uživatelům pomáhají, ale nejsou pro ně postřehnutelné.

V poslední době však internetové bankovnictví u České spořitelny prošlo doopravdy výraznou změnou. Dlouho používaný Servis 24 byl od základů změněn, aby vyhovoval současným, stále větším nárokům na e-banking a to jak v bezpečnosti, tak i v klientském prostředí a v možnostech ovládání vašeho bankovního účtu.

U zcela nového systému internetového bankovnictví změnila Česká spořitelna i název. Nyní se nazývá Servis 24 George. Změna ze systému Servis 24 na George vyžaduje po klientech přepnutí z jednoho bankovnictví na druhé. To však není nic složitého. Banka navíc nabízí přehledné instrukce a v případě potřeby můžete získat pomoc přes telefon nebo na jakékoli z poboček České spořitelny.

Změna bude probíhat v průběhu roku 2019 postupně a u všech klientů. Pokud máte nyní Servis 24 a chcete přejít do modernějšího George, počkejte, až se ve vašem internetovém bankovnictví objeví zpráva, ve které najdete všechny podrobnosti k tomu, jak a kdy bude konkrétně váš přechod na nový systém probíhat.

Změna ze Servisu 24 na George je povinná a bude se týkat všech klientů bez rozdílu. Nemusíte se ničeho bát, s novým systémem vám budou zachovány všechny dosavadní funkce vašeho internetového bankovnictví a navíc získáte nové možnosti, které u předchozí verze mnoho klientů postrádalo a které určitě uvítáte i vy.

Servis 24 se aktualizoval. Novější systém se nazývá George. Toto internetové bankovnictví bude implementováno všem klientům České spořitelny v průběhu roku 2019.

V čem je nový systém výrazně odlišný od Servisu 24?

Chcete poznat nový on-line systém České spořitelny? Věřte, že se máte na co těšit. George je, stejně jako Servis 24, internetbanking se všemi funkcemi a přináší ještě něco navíc. Byl celkově modernizovaný a to hned v několika rovinách. Největší změny proběhly samozřejmě ve vnitřním uspořádání, ale i jako klient si všimnete velkého rozdílu.

První největší a asi nejdůležitější vylepšení spočívá v zabezpečení. Vaše přihlašovací údaje si můžete upravit podle sebe. Stránka George má všechny bezpečnostní prvky a certifikaci České spořitelny. V rámci přechodu na nový systém vám bude zřízeno přihlašování s větší ochranou, které se nazývá Bankovní IDentita.

Druhým velkým krokem, který rozhodně nikdo nepřehlédne, je změna vzhledu a uživatelského prostředí celého vašeho internetového bankovnictví. Grafické zpracování značně pokročilo. Ač Servis 24 České spořitelny neměl náročné ovládání, George je značně modernizovaný tak, aby byl ještě více intuitivní. Velice snadno se v něm zorientujete.

Hlavní změna v Servisu 24, nyní v internetovém bankovnictví George, spočívá ve vyšší míře bezpečnosti, modernizovaném prostředí i v přehlednějším ovládání a nových funkcích.

Další nové funkce, vymoženosti a zajímavosti

Jak již bylo řečeno, George přináší i nové funkce. Mezi ty nejpraktičtější patří vyhledávání transakcí, automatické třídění plateb, nepřetržité on-line poradenství v případě jakéhokoliv problému a také možnost si přizpůsobit e-banking pomocí vlastních volitelných doplňků. Zajímavou novinkou je změna grafického rozhraní. Díky ní získáte nejen hezký vzhled aplikace, ale ihned na základě zmizení obrázku poznáte, když nejste na svém účtu nebo když se omylem přihlásíte na jinou stránku, která může být podvodná.

Internetbanking České spořitelny se netýká jenom stolních počítačů a notebooků. Díky mobilní aplikaci, kterou si samozřejmě můžete stáhnout zcela zdarma, získáte snadný přístup ke svému účtu i z mobilního telefonu nebo z tabletu. Mezi technicky moderní prvky pak patří množnost zaplatit pouhým vyfocením složenky, čísla účtu či QR kódu.

Zajímavostí je, že takto velká změna u internetového bankovnictví České spořitelny proběhla po patnácti letech. To je opravdu dlouhá doba. Název George nese systém proto, že je mezinárodně srozumitelný. Odkazuje k prvnímu stejnojmennému leteckému autopilotovi a na následnou oblíbenou frázi letců „Nech to na George“. Tento e-banking bude sloužit 4,67 miliónům klientů z České republiky a více než 16 miliónům klientů v zahraničí.

Témata:

Ze života zaměstnanců