„Nezralí“ mileniálové v práci: Jakto, že jsou velkým přínosem? | VímVíc.cz

„Nezralí“ mileniálové v práci: Jakto, že jsou velkým přínosem?

01. 09. 2017

O (ne)schopnostech mileniálů se píše pořád dokola. Někdo na ně nadává, někdo ví, že jsou skvělí v týmech. Jak si stojí nezralí mileniálové?

„Nezralí“ mileniálové v práci: Jakto, že jsou velkým přínosem?

Mileniálové jsou často terčem zábavy. Říká se, že jsou málo pracovití až líní, chtějí být často povýšeni, i když moc není za co, jsou závislí na svých mobilech a prací mění každých pár let. Jak už je to ale u každé generace – žádná není ani špatná ani dobrá.

Mileniálové jsou novým vzduchem do „zatuchlých“ prostor

Dnešní dvacátníci jsou možná často opomíjeni, jejich přínos je ale nezanedbatelný. Jsou to totiž lidé, kteří na pracoviště vnášejí novou atmosféru, přístupy a zvyky.

Skvělí v týmech

Věděli jste, že mileniálové mají větší schopnosti vytvořit fungující týmy, které se skládají z různých etnik, pohlaví, sexuálních orientací, věku a fyzických schopností? Je to tak. Mileniálové totiž neřeší tolik pozadí zaměstnanců, ale jejich přínos a samotné výkonnostní kvality.

Boj s kriticismem

Mileniálové mají někdy problém s kriticismem. Ne vždy je pro ně jednoduché jej přijmout a vzít si něj něco potřebného. To je jedna z věcí, nad kterou by měli zapřemýšlet, a které by se měli do budoucna věnovat. Konstruktivní kritika totiž posouvá dál.

Někdy jsou také zatracováni kvůli tomu, že se po univerzitě vrací opět domů, do svého rodného hnízdečka k rodině. Také se o nich ale ví, že jsou v určitých věcech velmi soběstační. Pokud totiž třeba v IT naleznou nějakou chybu, nevolají okamžitě o pomoc, ale hledají na internetu, dokud problém sami nevyřeší.

Cesta k úspěchu není tak jednoduchá

Možná jsou v něčem soběstační, ale to, jak být opravdu úspěšní na internetu nenajdou. Někdy je třeba, aby hledali různé cesty, které je k cíli zavedou, ne jak dosáhnout cíle rovnou, jednou vytyčenou cestou.

Nechtějí být jedním z davu

Dnešní dvacátníci nechtějí pouze stálou práci s přísunem financí. Tedy alespoň ne většina. Mladí lidé chtějí něco dokázat, ale hlavně – změnit. Chtějí být tím jedinečným člověkem, který udělá něco, co už nebude nikdy zapomenuto, nebo to alespoň k něčemu velkému přispěje.

článek je uzamčen
Zadejte svůj e-mail pro otevření článku.
nebo

Témata:

Ze života Uvnitř firem a kanceláří Zajímavosti z firem a kanceláří Ze života firem a kanceláří