Jak se firma Teleperformance stala Dobrým andělem | VímVíc.cz

Jak se firma Teleperformance stala Dobrým andělem

08. 11. 2018

Každoroční interní soutěž mezinárodní firmy Teleperformance se již tradičně stala finanční podporou dobré vůle, odhodlání a spolupráce jejích zaměstnanců. Jak a komu česká pobočka této mezinárodní společnosti pomohla?

Čemu se věnují v Teleperformance?

Teleperformance je firma zabývající se interakcí mezi společnostmi a jejich zákazníky, má pobočky v 76 zemích světa a týmy rodilých mluvčí, kteří se dorozumí 265 různými jazyky a dialekty. U nás jsou pobočky tři, a to v Pardubicích a Hradci Králové a Hodoníně, kde aktuálně funguje 330 aktivních pracovních stanic.

Firma si zakládá na unikátním osobním přístupu vůči svým zákazníkům. Neustále inovuje, hledá nová řešení a reaguje na potřeby trhu a svých zákazníků kdekoliv na světě tak, aby byla vždy schopna nabídnout ta nejlepší řešení.

X-Tra Mile game, krok navíc správnou cestou

Každý rok pořádá společnost Teleperformance soutěž pro všechny své pobočky rozprostřené po celém světě. Soutěž nazývaná X-Tra Mile game trvá jeden měsíc a každý týden nabývá na obrátkách speciálními výzvami, jež mohou přinést extra body pobočce, která výzvy přijme a splní. Soutěží se ve spalování kalorií účastníků a pobočka, která spálí kalorií nejvíce, vyhrává 10 000 EUR na dobročinné účely. Soutěžit se dá buď ve zvolených sportech nebo pouhou chůzí. Vše funguje jednoduše přes aplikaci v telefonu. Charita jako součást filantropie přináší skvělý pocit z pomoci druhým.

V letošním roce se česká pobočka Teleperformance rozhodla dosáhnout takových sportovních výsledků, že i přes celosvětovou konkurenci zvítězila nejen v některých dílčích výzvách, ale získala dokonce hlavní cenu této soutěže. Co bylo motivací pro tuto snahu? Soutěživost, peníze nebo hubnutí? V X-Tra Mile game je skrytá podstata, která jde za hranice peněz i vzhledu. Nehledě na lákavost všech těchto benefitů, je důležitější, co se s penězi následně stane.

Těchto 10 000 EUR, v přepočtu tedy něco přes čtvrt milionu korun, putuje směrem na charitu, respektive ke zvolené charitativní organizaci.

Zaměstnanci vítězné pobočky si v interním hlasování předem zvolili, že pomoc v podobě obrovské finanční injekce zamíří do nadace Dobrý anděl.
Jak se firma Teleperformance stala Dobrým andělem

Jak Dobrý anděl pomáhá

Dobrý anděl je nadace podporující děti se závažnými onemocněními, jako jsou cystická fibróza, svalová dystrofie Duchenne, nemoc motýlích křídel, vážné metabolické poruchy, selhání orgánů, onkologická onemocnění a další zdravotní postižení. Pro podporované děti jsou například léky každodenním chlebem, bez kterého se neobejdou a díky finanční podpoře Dobrého anděla mají šanci žít poměrně normální život.

Vítězná částka bude 12 měsíců finančně vypomáhat 10 rodinám.

Díky perfektní spolupráci účastníků a následném vítězství v soutěži X-Tra Mile game bude tato nadace schopna sponzorovat 10 rodin po celých 12 měsíců. To znamená, že díky horlivosti a bezpochyby i soutěživosti účastníků bude mít 10 rodin postižených životním neštěstím po celý rok finanční podporu na zajištění potřebných léků, rehabilitací, hospitalizací, odborné pomoci a mnoha dalších.

U Dobrého anděla víte, komu pomáháte

Po registraci na nadačních stránkách získá každý přístup na svůj Andělský účet, na kterém si může kdykoliv najít, komu přesně příspěvky přicházejí a jaký je životní příběh lidí, kterým pomáhá.

O volbě se nadace dozvěděla již během soutěže a různými způsoby projevovala podporu i vděčnost soutěžícím zaměstnancům.

Podle sdělení mluvčí vítězné pobočky budou zaměstnance pravidelně po celý rok – se svolením podporovaných rodin – informovat o osudu dětí, kterým peníze putují. Pobočka tak zároveň získala pozitivní reklamu, dobré renomé a pomohla mnoha lidem v nouzi, a to je ta pravá výhra.

článek je uzamčen
Zadejte svůj e-mail pro otevření článku.
nebo

Témata:

Uvnitř firem a kanceláří