Marketingový plán snadno a rychle

Do kurzu vstoupilo již 20 studentů.

665 Kč
  • 30denní garance spokojenosti
  • Certifikát po absolvování kurzu
  • Neomezený přístup
  • Lektorka s 20letou praxí v marketingu a zaměřením na potřeby malých firem
  • Srozumitelné vysvětlení bez odborné hantýrky
  • Návod okamžitě použitelný v praxi
  • Šablona marketingového plánu ke stažení zdarma

Popis kurzu

Začínáte podnikat? Máte dobrý nápad, do kterého se chcete pustit? Nebo už vaše firma nějakou dobu funguje, ale nejste spokojeni s výsledky? Zákazníků není tolik, kolik byste potřebovali? Finanční výsledky neodpovídají vašim představám?

Ujasnit si jak dál, vám pomůže marketingový plán. Marketingový plán je jednoduchý dokument, který jasně popisuje, kam chce firma obvykle za jeden rok dojít a jakým způsobem. Díky němu víte, jak jste úspěšní, vyděláváte víc a taky dost peněz ušetříte. Kurz vám pomůže si marketingový plán sestavit.

Dozvíte se, jak si na začátku srovnat informace, jaké vlastnosti má dobře stanovený cíl. Zjistíte, kdo je vaše cílová skupina a co o ní potřebujete vědět. Rozlišíte, co je strategie, co taktika a jak si je konkrétně ve vaší firmě nastavit. Získáte vodítka k určení optimálního rozpočtu a nastavíte si jednoduché mechanismy kontroly. Na konci budete mít hotový marketingový plán, který můžete okamžitě začít používat.

Reference lektorky zde.

Co se v kurzu naučím?

  • Strategicky a marketingově přemýšlet
  • Nastavovat splnitelné a motivující cíle
  • Definovat cílovou skupinu
  • Sestavit SWOT analýzu
  • Rozlišovat mezi strategií a taktikou
  • Nastavit si rozpočet a určit správné kontrolní mechanismy
  • Používat marketingový plán v každodenní praxi

Pro koho je kurz určen?

  • Majitelé malých firem
  • Volnonožce a živnostníky
  • Všechny, kdo si chtějí sestavit marketingový plán

Fotogalerie kurzu

O lektorovi

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA
Mgr. Magdalena Čevelová, MBA
Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Majitelům malých firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.

Doporučené kurzy

Kreativní informační dovednosti 21. století

Jste přesyceni informacemi? Chcete se lépe…

Kreativní informační dovednosti 21. století

Jste přesyceni informacemi? Chcete se lépe orientovat na internetu a znát aktuální trendy ve…
Detail

Kreativní informační dovednosti 21. století

Jste přesyceni informacemi? Chcete se lépe orientovat na internetu a znát aktuální trendy ve…

Úspěšné postupy extraligových prodejců

Cílem každého prodejce je prodat svoji…

Úspěšné postupy extraligových prodejců

Cílem každého prodejce je prodat svoji službu nebo produkt. Některým se to ale stále nedaří. Hlavní…
Detail

Úspěšné postupy extraligových prodejců

Cílem každého prodejce je prodat svoji službu nebo produkt. Některým se to ale stále nedaří. Hlavní…
Nahlédněte s námi do zákulisí firem