Poštovní spořitelna Era - kariéra, práce, volná místa | VímVíc.cz

Poštovní spořitelna Era

Údaje

O společnosti

Poštovní spořitelna Era

Poštovní spořitelna se specializuje na jakékoliv záležitosti, které se týkají peněz či pojištění. Účet, investice, půjčky, hypotéka, životní pojištění nebo pojištění domácnosti. To je jen výčet několika z mnoha služeb, které Poštovní spořitelna poskytuje.

Koncern ČSOB

Poštovní spořitelna je obchodní značkou ČSOB. ČSOB má další dceřiné společnosti, jako například Hypoteční banka nebo Českomoravská stavební spořitelna atd. Právě díky síle celého koncernu se jedná o spolehlivou volbu v oblasti půjček a pojištění.

Historie a hodnoty firmy

Poštovní spořitelna funguje na českém trhu od roku 1991. Jedná se tedy o let prověřenou firmou, která za svůj život pomohla už nespočet zákazníkům.

Internetové bankovnictví a Smartbanking

Poštovní spořitelna se snaží jít s dobou, a proto k účtu automaticky dostanete i přístup do internetového bankovnictví. Novinkou je aplikace Smartbanking. Ta je zdarma stejně jako její aktivace a je přímo navázaná na internetové bankovnictví. Můžete si převádět peníze mezi svými účty zdarma, nastavit si trvalé příkazy apod.

Multibanking

Nově také nabízí Poštovní spořitelna multibanking, což znamená, že v internetovém bankovnictví nebo aplikaci Smartbanking můžete ovládat i účty, které máte v jiných bankách.

Ombudsman ČSOB

Jako zákazník Poštovní spořitelny máte nárok na služby ombudsmana ČSOB. Pokud tedy nejste spokojení se službami, nezdá se vám postupování zaměstnanců nebo nesouhlasíte s výsledkem reklamace, můžete se obrátit na ombudsmana ČSOB. Toho můžete kontaktovat skrze emailovou adresu ombudsman@csob.cz, kde popíšete vaši stížnost.Ombudsman jej nezávisle posoudí a nakonec navrhne řešení problému.

Pobočky

Na více než 3 000 pobočkách Českých pošt jsou k dispozici také služby Poštovní spořitelny, z nichž některé slouží také jako bankovní a pojišťovací poradna. Díky tomu jsou služby dostupné prakticky po celé České republice.

Mimo Českou poštu nás můžete kontaktovat na našich finančních centrech, která jsou po celé České republice. Zde vám zaměstnanci poradí se všemi službami, které Poštovní spořitelna nabízí.

Kontakt

Mimo to můžete využít infolinky, která operuje na čísle 800 210 210. Pokud voláte ze zahraničí, použijte číslo +420 495 800 124. Od pondělí do pátku se dovoláte mezi 7 - 22. hodinou, o víkendech můžete volat mezi 8 - 22. hodinou. Na této lince vám budou poskytnuty všechny potřebné informace ohledně produktů a služeb společnosti. Volat můžete i přes Skype, nebo můžete využít kontaktního formuláře, který je k dispozici na webových stránkách.

V případě, že chcete nahlásit ztrátu nebo krádež karty, volejte na linku 495 800 121- Tato linka je k dispozici 24 hodin denně a využijte ji i v případě, že voláte ze zahraničí.

Je tohle Vaše firma?

  • Vytvořte si skvělý profil
  • Získejte nejlepší zaměstnance
  • Budujte značku firmy
Upravit profil zaměstnavatele