Úřad práce České republiky - kariéra, práce, volná místa | VímVíc.cz
Aboutyou.cz

Úřad práce České republiky

Organizační složka státu vznikla v roce 2011 a zároveň vystupuje jako správní úřad působící po celé republice. Mezi hlavní práci Úřadu práce České republiky patří řízení a kontrola činnosti krajských poboček Úřadu práce České republiky, řízení Evropských služeb zaměstnanosti a zastupování Česka ve Výboru EU. Svou kariéru Úřad práce České republiky zaměřil také oblast bezpečnosti, krizového řízení, personalistiky, vzdělávání zaměstnanců a interních auditů. Úřad práce České republiky vypisuje nová volná místa ve všech okresech a nabízí práci nejen úředníkům.

Hodnocení Úřad práce České republiky

Přidat hodnocení
před 3,5 roky
5.0

Rovnováha práce - osobní život

Kultura a hodnoty

Současný zaměstnanec – Anonymní
Pracuji ve společnosti Úřad práce České republiky na plný úvazek.
Pozitiva firmy:

5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky 90,- Kč, pružná pracovní doba

Negativa firmy:

Hromada neproplacených přesčasů, neúměrné množství práce, přetěžování zaměstnanců, neúměrný stres. Sice máte pružnou pracovní dobu, ale tu nikdy nevyužijete, protože nestíháte práci a nemůžete si dovolit odejít ve 13h. Nutí vás do přesčasů o víkendech, víkendy vám proplatí, ale pšesčas v týdnu vám neproplatí. Neustále se měnící zákony, legislativa, vše musíte znát. Ale mzda je hrozně nízká, odměny velmi nízké, nedostatek fasování. Staré vybavení. Šetří na nesprávných místech. Žádné benefity, jen stravenky. Nerovnováha práce a osobního života.

před 4 roky
2.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Bývalý zaměstnanec – Sociální pracovník HN
Pracoval(a) jsem ve společnosti Úřad práce České republiky na plný úvazek 3-4 roky, do roku 2018.
Nedoporučuje
Negativní perspektiva firmy
Pozitiva firmy:

jistota, flexibilní pracovní doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, pokud máte štěstí tak kolektiv a vedoucí

Negativa firmy:

často z personálních důvodů sociální pracovník plní funkci referenta, nesmyslné papírování a nemožná nařízení ohledně vedení spisu, které stejně nedají stihnout a hromada neproplacených přesčasů; žádné benefity až na stravenky; novely zákonů a informace k nim chodí pozdě a jsou nesrozumitelné; stres a chybí pocit bezpečí v jednání s klienty - budova bez Security a Vy sedíte v jedné místnosti s klientem (často podnapilý či agresivní), od kterého vás dělí jen stůl a máte jen SOS tlačítko na PC a únikovou cestu přes klienta; tabulkový plat, kdy jsou velké rozdíly v počtu práce a klientele na různých pobočkách (zaměstnanec s 50 spisy má stejný plat jako zaměstnanec s 200 spisy) i na pobočce (jeden zaměstnanec má samé jednotlivce a druhý samé rodiny či klany); téměř nemožnost vybrat si více jak týden dovolené v kuse.

Doporučení pro management firmy:

Více se zajímat o své zaměstnance a určit počet spisů na jednoho zaměstnance, aby nedocházelo k přetěžování zaměstnanců na některých pobočkách. Přehodnotit bezpečí svých zaměstnanců, často úniková cesta vede přes klienta a zvážit oddělený prostor při jednání s klientem. Lepší organizace a náplň práce zaměstnance (každá pobočka má jinak řešeno) a srozumitelnější pokyny při změně zákonů.

před 4 roky
3.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Bývalý zaměstnanec – Odborný poradce – Liberecký kraj
Pracoval(a) jsem ve společnosti Úřad práce České republiky na plný úvazek 1-2 roky, do roku 2019.
Doporučuje
Pozitivní perspektiva firmy
Pozitiva firmy:

Pružná pracovní doba. Dobrý kolektiv. Zajimavá práce.

Negativa firmy:

Odměny dle sympatiíí nadřízeného. Vaši práci nikdo neocení. Musíte vykonávat i tu práci, kterou nemáte v náplni. Ve většině případů Vaši vedoucí nerozumí tomu, co děláte a nemají přehled, co Vaše pozice obnáší. Nadřízeným jde jen o svou pověst, radši Vás potopí než aby se Vás zastali. Nesmyslné projekty pro ''podporu'' zaměstnanosti. Tlak na vydávání doporučenek a umisťování nezaměstnaných. Úřednické zkoušky. Neustále měnící se zákony. Konfliktní klienti. Kariérní růst žádný. Přesčasy Vám nikdo neproplatí a to, že je jich třeba spoustu. Krom stravenek žádné benefity. Plat fixní dle tabulek, neodpovídá pracovní náplni. Práce až nad hlavu a plat máte stejný ne-li nižší jako kolegyně, co nic nedělá a v jednu jde domu. Jak se jednou rozhodnete odejít, již není cesty zpět.

Doporučení pro management firmy:

Važte si pracovitých zaměstnanců. Zajímejte se o Vaše podřízené. Oceňujte. Postavte se za Vaše podřízené. Zjistěte si, co pozice Vašeho podřízeného vlastně obnáší.

před 4,5 roky
1.0
Současný zaměstnanec – Anonymní
Pracuji ve společnosti Úřad práce České republiky na plný úvazek.
Pozitiva firmy:

Pružná pracovní doba,25 dní dovolené,5 dnů indispozičního volna

Negativa firmy:

Žádná možnost profesního růstu, aktivita se nenosí a finančně se nehodnotí. Kdo je pasivní, nic nezkazí a nic moc se po něm nechce. Organizačně tady vládne chaos, občas to vypadá že to nikdo neřídí, ale když něco uděláte z neinformovanosti špatně, trest vás nemine. Pro ambiciózní a schopné pracovníky to tady není. Já už to tady do důchodu nějak doklepu.

Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.

Všechna hodnocení (22)

Historie

Historie tohoto úřadu se začala psát v roce 1990, kdy vznikl základní článek služeb zaměstnanosti. Veškerá činnost v tomto období spadá na okresní národní výbory a teprve v roce 1992 vstupuje v účinnost zákon o zaměstnanosti. V roce 2013 bylo schváleno navýšení zaměstnanců a po ukončení náborového procesu se počítá, že volná místa na Úřadu práce České republiky obsadí až 700 nových zaměstnanců, přičemž dohromady bude mít správní úřad okolo 9.000 kmenových pracovníků. Na webovém portálu jsou rovněž dostupná aktuální data ohledně nezaměstnanosti.

Kariéra na Úřadu práce České republiky

Volné místo na Úřadu práce České republiky získáte absolvováním výběrového řízení. Předtím je nutné poslat životopis a zúčastnit se pohovoru. Všechna vypsaná volná místa na Úřadu práce ČR jsou detailně popsána a opatřena platovým ohodnocením podle platové třídy ve státní správě. Úřad práce ČR je stabilním zaměstnavatelem, který vám umožní naučit se pracovat s lidmi, získat odolnost vůči stresu a aktivně se podílet na snižování nezaměstnanosti v celé zemi. Velkým plusem je práce na Úřadu práce ČR pouze během pracovního týdne a zvyšování platu dle odpracovaných let. Kariéru na Úřadu práce České republiky lze směřovat přímo na generální ředitelství.

Je tohle Vaše firma?
Sídlo firmy:

Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha - Holešovice

Velikost firmy:

10 000 - 50 000 zaměstnanců

IČ:

72496991

Založení / Zapsání do OR*:

1. 4. 2011

Právní forma:

organizační složka státu