Letiště Praha
Letiště Praha je dceřinou společností Českého Aeroholdingu a zároveň provozovatelem Letiště Václava Havla Praha, největšího letiště mezi novými členy EU. Ročně je zde odbaveno přes 13 milionů cestujících a počet stále roste, což vyžaduje perfektní práci a organizaci, kterou zajišťuje přes 1.700 zaměstnanců. Dalších 14 tisíc lidí volné místo našlo u firem, které působí v komplexu letiště. Zákazníci mají možnost si během roku vybrat z přibližně 60 leteckých společností, jež zajišťují přímé spoje do více než 150 destinací celého světa.
Hodnocení Letiště Praha
Přidat hodnoceníPracuji ve společnosti Letiště Praha na plný úvazek 5-7 let.
Náborová kampaň, která je k ničemu. Každý odhalí pravdu, když se nechá nalákat. Poté prchá rychle pryč a vy nikdy nenaberete dostatek lidí!
Víc než dost. Pokud jste zadlužená osoba a chcete trávit celý svůj život v práci (víkendy, noci, plánované vložené směny - 6 dní v týdnu práce po 12h směnách apod.). Toto je pro Vás to pravé! Nezapomeňte na nezachycený audit, nebo jiné nenaplnění pracovních náležitostí (neúspěšné zkoušky, neodpovídající pracovní nasazení apod.) a ihned budete potrestáni v podobě krácení, Vámi tak těžce vydělaných peněz, v rámci % tedy tisíců Kč z Vaší celkové výplaty
Pracuji ve společnosti Letiště Praha na plný úvazek 5-7 let.
Uvidíte letadla a výplata chodí včas.
Ve vedení složky jsou povětšinou lidé nikoliv kvůli schopnostem, ale protože byli kdysi u rozjezdu a teď se drží zuby nehty svého korýtka. Několikaleté podstavy v obou složkách BEK a OLE jsou řešeny přesčasy, v řadě případů nařízovanými. Zaměstnanci jsou přetěžování, při konfliktu s cestujícími se nadřízení téměř nikdy nepostaví na jejich stranu. Kariérní postup vůbec nezáleží na vašich schopnostech, ale pouze na známostech a především umění vlézt správnému člověku co nejvíc do zadku. Ideálním kandidátem je člověk bez dětí, optimálně bez partnera, absolutně bez zájmů a koníčků a nejlépe s vysokou hypotékou případně exekucí, aby dělal přesčasy co to jen jde. Neváží si spolehlivých a léty prověřených lidí jsou to pro ně jen kusy a vidinou jsou další miliony cestujících a miliardy zisků.
Je čas říct pane **, paní ** a další sbohem, jinak se řítíte do velkého maléru. Neberte zaměstnance jako bezejmenné roboty a jednejte s trochou úcty a pokory, vrátí se vám to!
Pracuji ve společnosti Letiště Praha na plný úvazek 1-2 roky.
Neváží si zaměstnanců, honí jenom zisky, neschopnost nabrat a udržet dostatečný počet lidí, z toho plyne nesmyslné plánování směn. Nadměrná kontrola, neustálé testování, politika "cestující nadevše", kolektivní vina. Nadržování na základě kamarádství.
Naberte lidi.
Pracuji ve společnosti Letiště Praha na plný úvazek více než 10 let.
Kolektiv celkem zajímavé benefity
Řadový zaměstnanec je až na posledním místě důležitý je pro firmu jen zisk a ne jak se pracuje lidem příliš obsáhlý administrativní aparát
Vážení manažeři bez řadových pracovníků nic neuděláte letiště půjde ke dnu a nebude trhat rekordy zkuste si jeden den bezpečnostní kontrolu ostrahu výdej v jídelně a uvidíte jak těžce na vás zaměstnanci dřou a ne jen se na konci roku poplácat po ramenech jak to ty lopaty odpracovaly a rozdat si odměnu
Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.
Hlavní oblast působení
Letiště Praha je umístěno na severozápadním okraji hlavního města, v Praze 6 – Ruzyně a cest na letiště z centra Prahy je mnoho. Například máte možnost využít MHD provozované Dopravním podnikem hl. m. Prahy nebo autobusovou linkou z různých vlakových stanic v Praze. Budovat kariéru můžete v některé z tamějších společností, které na Letišti Praha působí a každá z nich má na starosti jinou oblast služeb – Czech Airlines Handling, Czech Airlines Technics, Český Aeroholding a Letiště Praha.
Píše se o Letišti Praha
Líbila by se vám práce na Letišti Praha a vidět letadla každý den? Budovat kariéru Letiště Praha nabízí jak na hlavní pracovní poměr, tak i jako brigádu, což se může hodit studentům, kteří chtějí získat odbornou praxi po boku zkušených pracovníků. Těšit se můžete na přátelskou atmosféru v atraktivním a moderním pracovním prostředí. Po úspěšném pracovním pohovoru projdete také školením, které trvá 3 týdny a také je potřeba nechat si vystavit doklad o spolehlivosti.
Přílety a odlety Letiště Praha
Letiště Praha disponuje třemi terminály, které každý den slouží k příletům a odletům. Na webových stránkách Letiště Praha navíc cestujícím nabízejí možnost podívat se na datum a čas odletu či příletu online a vidí tak i případné zpoždění letadla. Práce Letiště Praha se zaměřuje i na jiné služby, jako je nabídka ubytování, parkování během vaší dovolené nebo možnost objednat si salonek pro větší pohodlí v areálu letiště.
Historie firmy
Společnost Letiště Praha vznikla v roce 2008 v průběhu privatizace ze státního podniku Správa Letiště Praha. V roce 2011 byla společnost začleněna do Českého Aeroholdingu, který se stal jejím jediným akcionářem. Za působnosti Letiště Praha nastala zásadní změna, a to přejmenování Letiště Praha-Ruzyně na Letiště Václava Havla Praha v roce 2012. Společnost Letiště Praha si zachovala svůj stávající název, pod kterým figuruje dodnes. V budoucnu je zájmem společnosti posouvat svou kariéru dále, dodržet rychlý rozvoj a růst firmy jako doposud.
Kariéra na Letišti Praha
Chtěli byste se stát členem týmu, kterému záleží především na pohodlí a spokojenosti lidí? Nastartujte kariéru na Letišti Praha, kde se setkáte s mnoha různými lidmi odlišných národností a kultur. Uplatní se zde například ostraha letiště, pracovník informačních služeb, dokonce ale i ekolog nebo třeba hasič. Výběr je opravdu široký, stejně jako nabídka benefitů, které zahrnují zaměstnanecké stravování, soukromé parkování v areálu letiště, masáže pro zaměstnance nebo v neposlední řadě příspěvek na jazykové kurzy, jež jsou pro práci na letišti velkým přínosem. Možnost budovat kariéru na Letišti Praha je opravdu lákavá, tak neváhejte a podívejte se, jaká volná místa Letiště Praha nabízí právě teď.
K letišti 1019/6, 161 00 Praha - Ruzyně
2 000 - 2 499 zaměstnanců
28244532
6. 2. 2008
a.s.