Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 694 nabídek
Zobrazit ostatní nabídky"Jsme hlas Möbelixu. Zákazník nevolá Lucii nebo Janě, volá do Möbelixu. My jsme často první, koho si zákazník s obchodem spojí. Hodně lidí se podle toho rozhodne, jestli k nám vůbec půjdou nakoupit. Je to práce s lidmi, i když je nevidím. A to mě baví." (Lucia, v zákaznickém centru 5 let)
Náplň práce:
CO BUDEŠ DĚLAT?- Přijímat telefonické hovory od zákazníků.
- Děláme čistě pasivum- nic nenabízíme. Zákazníkům radíme a pomáháme.
- Nepoužíváme žádné call-scripty. Se zákazníky vedeme normální přátelský hovor.
- Podle kupní smlouvy podáš informaci o termínu dodání nebo možnosti půjčit si dodávku.
- Budeš nápomocný/á v při řešení reklamací.
- Není to jen o telefonování. Naším denním chlebem je také administrativa, zpracování listin.
- Je to různorodá práce, každý zákazník je jiný.
- Někdy je třeba dostat zákazníka do správných kolejí a to je výzva a hlavně důkaz toho, že svou práci děláme dobře.
Co od tebe očekáváme:
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?- Je pro nás důležité, abys do našeho „rodinného kruhu“ zapadl/a. Co to znamená?
- Jsi vstřícný/á a přátelský/á
- Pracovitost a spolehlivost je Ti vlastní
- Dokážeš si zachovat chladnou hlavu, ne každý zákazník příjemné vystupování opětuje.
- Smysl pro humor u nás určitě zúročíš.
Co ti nabídneme:
CO MŮŽEŠ ČEKAT TY OD NÁS?- Jsme malý kolektiv (5 lidí), doslova rodinné prostředí.
- Vycházíme si vstříc a pomůžeme si, když někdo z nás nestíhá.
- Stálý plat, nebudeš hodnocený od počtu vybavených telefonátů.
- Po zkušební době dostaneš automaticky smlouvu na dobu neurčitou.
- Zaměstnanecké slevy, káva a ovoce na pracovišti zdarma, věrnostní volno - to je jen ochutnávka benefitů, na které se můžeš těšit.
- Dvakrát do měsíce na Tebe vyjde směna o víkendu, za to si ale vezmeš volno v týdnu a vyřídíš věci, na které běžně nemáš čas.
- Jsme dobře dostupní MHD.
- Pár kroků od nás je skvělá kantýna s domácí kuchyní.