Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň vedoucí/m pokladní/m prodejny Möbelix v Praze Stodůlkách.
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš převážně na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky.
O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor i pokladny.
O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Dvakrát do měsíce na Tebe vyjde směna o víkendu, ale za to si můžeš vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihneš.
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
- Rád(a) jednáš s lidmi a máš teamového ducha.
- Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu.
- Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní.
- S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
- Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech.
- Smysl pro humor určitě zúročíš.
CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?
- Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
- Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
- V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
- Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
- Propracovaný systém školení.
- Káva zdarma, teambuildingové akce a zaměstnanecké slevy jsou jen malou ochutnávkou benefitů, na které se můžeš těšit.