Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 715 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyPro našeho klienta, silně se rozvíjející dynamickou společnost s 19letou historií, hledáme vhodného kandidáta, který bude koordinovat a zodpovídat za provoz svěřené pobočky.
Náplň práce:
- Vykonávání práce zubní instrumentářky min. 2 dny v týdnu
- Vedení týmu zubních instrumentářek
- Sledování a řešení kapacit ordinací, plánování směn
- Kontrolování a dohlížení na práci sester a jejich vytíženost
- Motivování zdravotnického personálu k výkonům (lékaři, sestry)
- Zpracovávání podkladů pro výplaty sester (navrhování odměn)
- Schvalování dovolené sester a evidence dovolené za zdravotnický personál na pracovišti
- Organizování a řízení činností zdravotnického personálu v úzké spolupráci s vedoucími pracovníky
- Nábor sester, spolupráce s manažery při nástupu zdravotnického pracovníka
- Zodpovědnost za proškolení a seznámení s postupy dle nařízení vedení společnosti
- Hlídání a správa nákladů svěřeného provozu
- Objednávání a inventarizace materiálů
- Zajištění servisu technického vybavení, svozu prádla, atd.
- Jednání a spolupráce s dodavateli a externisty
- Další administrativní činnosti spjaté se zdravotnickým provozem kliniky (evidence zdravotnických dokumentů, aj.)
Požadujeme:
Na pozici zástupce vrchní sestry hledáme především kandidáta, který má rád výzvy a je zaměřený na výkon. Hledáme pozitivního a klidného člověka s otevřenou myslí, který dokáže upozadit své ego a upřednostnit zájmy celé kliniky.
- Zkušenost s prací ve stomatologickém oboru (zubní instrumentářka)
- Zkušenosti s vedením týmu výhodou (dispozice pro vedení lidí)
- Znalost zdravotnictví privátního sektoru výhodou
- Uživatelská znalost práce na PC
- Zvládání stresových situací – klidné jednání a rozvážnost
- Pozitivní a proaktivní přístup k práci
- Reprezentativní vystupování
- Časovou flexibilitu, samostatnost a loajalitu
- Otevřenost pro nové věci a projekty - chuť se stále vzdělávat
Nabízíme:
- Práci ve stále se rozvíjející ryze české společnosti s rodinnou atmosférou, jasnou vizí a strategií
- Možnost podílet se na chodu a vedení společnosti, možnost realizace (jsme otevřeni novým projektům/službám)
- Po zapracování manažerské školení (v případě, že člověk nebude mít zkušenosti s vedením lidí), podporu v dalším vzdělávání
- Finanční budget pro motivaci a podporu týmu
- Zkušené, vstřícné a motivované kolegy a kolegyně, kteří Vás podpoří
- Příjemné pracovní prostředí v moderních prostorech
- Flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku
- Slevy na ošetření pro Vás a Vaši rodinu
- Firemní notebook, mobilní telefon včetně neomezeného tarifu, multisport kartu, právní podporu, atd.
- Místo výkonu práce: Praha 2 - Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Praha, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- E-mail:
- predvyber@predvyber.cz