IT Administrátor/ Specialista – Praha a okolí | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 687 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

IT Administrátor/ Specialista – Praha a okolí

Praha
Práce na plný úvazek
40000 - 60000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, společnost poskytující komplexní outsourcing IT služeb, hledáme vhodné kandidáty na pozici IT Administrátor/ Specialista – Praha a okolí.

Náplň práce:

  • Správa operačních systémů zejména platformy Microsoft, v menší míře i Linux
  • Starost o více samostatných sítí a kompletní správa IT prostředí přímo u zákazníků v Praze a okolí
  • Správa účtů a přístupových oprávnění uživatelů
  • Práce na IT projektech s nejnovějšími serverovými technologiemi

Požadujeme:

  • Zkušenosti 3 a více let v oboru
  • Velmi dobrá znalost MS Windows Server (AD, GPO, DNS, Radius, IIS, TS, Share), MS Exchange, MS SharePoint
  • Velmi dobrá znalost virtualizace Hyper-V nebo VMware
  • Velmi dobrá znalost WAN, LAN, VLAN, VPN, Routing, Firewall
  • Aktivní prosazování bezpečnosti v počítačových sítích
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni velkou výhodou (e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky, práce s technickou dokumentací)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Schopnost samostatně a důsledně řešit nastalé situace u zákazníků, ale i schopnost týmové práce na obsáhlejších týmových projektech
  • Důslednost a smysl pro dokončení rozdělaných činností

Nabízíme:

  • Práce v mladém kolektivu v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Práce na IČO/HPP
  • Plat 40 – 60 000 Kč (dle zkušeností)
  • Roční odměny na základě individuálních výsledků a výsledků celé společnosti až do výše 2-3 měsíčních platů
  • Vzdělání podporované zaměstnavatelem – placené kurzy angličtiny, 1x ročně plně hrazené profesionální školení dle Vaší individuální preference
  • Služební notebook, mobil, osobní automobil i k soukromým účelům
  • Flexibilní pracovní doba – na základě vlastní potřeby a potřeby zákazníků
  • 25 dnů placené dovolené
  • Firemní teambuldingy – víkendové pobyty, společné večeře hrazené firmou
  • Občasný home-office
  • Správa klientů po Praze a okolí (cca 3-4 dny u zákazníků)
  • Kanceláře: Praha 10 - Malešice (přítomnost na poradách – 1x týdně)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
40000 - 60000 Kč
Místo výkonu práce:
Praha - Malešice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.