Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 715 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyJak už napovídá název, je tu příležitost pro kandidáty zkušené i absolventy na pozici v zákaznické kvalitě. pokud se vyznáte v řízení zákaznických reklamací a požadavků, kontrole požadované kvality a kvantity vstupů a výstupů ve výrobě, máte za sebou návrhy nápravných opatření a znáte FMEA, jenom lépe pro Vás.
Pokud ovšem všechny tyto požadavky přesně nesplňujete, protože ještě za sebou nemáte dlouhou praxi, ale orientujete se alespoň dobře v technické dokumentaci, vyznáte se v Excelu, ovládáte AJ pro denní komunikaci a umíte spolupracovat na výše zmíněných požadavcích a rychle se učíte, ještě to není pro Vás ztraceno.
Finance se budou samozřejmě odvíjet od individuálních zkušeností, délky praxe a osobnostních předpokladů. Proto je zde relativně velký platový rozestup, který je v základu 25 000 až 45 000 Kč/měs. + benefity.
Nástup možný ihned!
Požadavky
- VŠ nebo SŠ nejlépe technického směru
- komunikativní znalost v AJ na denní bázi jednání se zákazníky
- orientace v technické dokumentací jsou vítané
- dobrá znalost Excel, tvorba tabulek, statistik, grafů, databázové funkce
- samostatnost, organizační schopnosti
Požadované vzdělání
- VŠ
Jazykové znalosti
- angličtina: B2 - pokročilý
Benefity
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- výplata mzdy 13 x ročně (příspěvky: Vánoce, dovolená)
- roční a věrnostní prémie
- bezplatné jazykové vzdělávání
- zaměstnanecká kavárna
- příspěvek na penzijní připojištění