Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 709 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyHledáme posilu do menšího kolektivu, který se stará o interní zákazníky využívající mobilní hlasové a datové služby. Budete telefonicky a online vyřizovat příchozí hovory a požadavky interních zákazníků, případně dodavatelů. Vaše činnost bude převážně administrativní s minimem aktivního navolávání. Žádný strach – nepracujeme v obrovském open space a nálada je u nás vstřícná. Odměnou vám bude nejen spokojenost zákazníka, ale také široká nabídka benefitů. Pokud jste komunikativní a těší vás plnit zákaznická přání, spojte se s námi.
Vaší pracovní náplní bude:
- zpracování přijatých administrativních požadavků interních zákazníků
- telefonický kontakt s interními zákazníky při vyřizování zadaných požadavků
- poskytování informací o parametrech, cenách a o způsobu využití služeb
- zaznamenávání výsledků kontaktu s interním zákazníkem do systému
- přijímání reklamací a zajišťování jejich vyřízení
- spolupráce na řešení zákaznických požadavků s ostatními odděleními společnosti a externími dodavateli
Jako vhodný uchazeč byste měl/a mít:
- velmi dobrý písemný projev a komunikační schopnosti
- ochotu učit se novým věcem a přijímat změny
- přizpůsobivost směnám (provozní doba oddělení podpory interních zákazníků je v pracovní dny 7,00 – 19,00 hod. )
- ukončené SŠ vzdělání
Jako náš nový kolega získáte:
- jistotu dlouhodobého uplatnění a férového jednání - 70% našich kolegů u nás pracuje více než 10 let
- work life balance pro nás není jen blábol: 7 z 10 našich zaměstnanců potvrdilo, že rovnováha mezi soukromým a pracovním životem je u nás skutečností (Aon Best Employers 2018)
- vstřícný tým kolegů a příjemné pracovní prostředí
- širokou nabídku benefitů v rámci benefitní cafeterie – (stravenky v hodnotě 100 Kč za 35 Kč, levné mobilní volání pro celou rodinu, příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, na dovolenou a dětské tábory, poukázky FlexiPass pro vstupy na sportoviště, do divadel, na nákup v lékárně)
- 5 týdnů dovolené a mnoho dalších výhod
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Specialista zákaznického servisu
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Železniční 252/10, 32600 Plzeň - Východní Předměstí, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Radka Náprstková
- Adresa:
- Pod Táborem 369/8a, 190 00 Praha
- Telefon:
- 9722 25509
ČD - Telematika je dobrým zaměstnavatelem, 40% našich nováčků k nám přichází pracovat na základě doporučení stávajících zaměstnanců. Ozvěte se nám!