Specialista zákaznického servisu | VímVíc.cz
premium

Specialista zákaznického servisu

Plzeň
Práce na plný úvazek
Mám zájem o tuto nabídku!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Hledáme posilu do menšího kolektivu, který se stará o interní zákazníky využívající mobilní hlasové a datové služby. Budete telefonicky a online vyřizovat příchozí hovory a požadavky interních zákazníků, případně dodavatelů. Vaše činnost bude převážně administrativní s minimem aktivního navolávání. Žádný strach – nepracujeme v obrovském open space a nálada je u nás vstřícná. Odměnou vám bude nejen spokojenost zákazníka, ale také široká nabídka benefitů. Pokud jste komunikativní a těší vás plnit zákaznická přání, spojte se s námi.

Vaší pracovní náplní bude:

  • zpracování přijatých administrativních požadavků interních zákazníků
  • telefonický kontakt s interními zákazníky při vyřizování zadaných požadavků
  • poskytování informací o parametrech, cenách a o způsobu využití služeb
  • zaznamenávání výsledků kontaktu s interním zákazníkem do systému
  • přijímání reklamací a zajišťování jejich vyřízení
  • spolupráce na řešení zákaznických požadavků s ostatními odděleními společnosti a externími dodavateli

Jako vhodný uchazeč byste měl/a mít:

  • velmi dobrý písemný projev a komunikační schopnosti
  • ochotu učit se novým věcem a přijímat změny
  • přizpůsobivost směnám (provozní doba oddělení podpory interních zákazníků je v pracovní dny 7,00 – 19,00 hod. )
  • ukončené SŠ vzdělání

Jako náš nový kolega získáte:

  • jistotu dlouhodobého uplatnění a férového jednání - 70% našich kolegů u nás pracuje více než 10 let
  • work life balance pro nás není jen blábol: 7 z 10 našich zaměstnanců potvrdilo, že rovnováha mezi soukromým a pracovním životem je u nás skutečností (Aon Best Employers 2018)
  • vstřícný tým kolegů a příjemné pracovní prostředí
  • širokou nabídku benefitů v rámci benefitní cafeterie – (stravenky v hodnotě 100 Kč za 35 Kč, levné mobilní volání pro celou rodinu, příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, na dovolenou a dětské tábory, poukázky FlexiPass pro vstupy na sportoviště, do divadel, na nákup v lékárně)
  • 5 týdnů dovolené a mnoho dalších výhod

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Specialista zákaznického servisu
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Železniční 252/10, 32600 Plzeň - Východní Předměstí, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Radka Náprstková
Adresa:
Pod Táborem 369/8a, 190 00 Praha
Telefon:
9722 25509

ČD - Telematika je dobrým zaměstnavatelem, 40% našich nováčků k nám přichází pracovat na základě doporučení stávajících zaměstnanců. Ozvěte se nám!

Mám zájem o tuto nabídku!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.