Specialista zákaznického servisu | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 709 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Specialista zákaznického servisu

Plzeň
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Hledáme posilu do menšího kolektivu, který se stará o interní zákazníky využívající mobilní hlasové a datové služby. Budete telefonicky a online vyřizovat příchozí hovory a požadavky interních zákazníků, případně dodavatelů. Vaše činnost bude převážně administrativní s minimem aktivního navolávání. Žádný strach – nepracujeme v obrovském open space a nálada je u nás vstřícná. Odměnou vám bude nejen spokojenost zákazníka, ale také široká nabídka benefitů. Pokud jste komunikativní a těší vás plnit zákaznická přání, spojte se s námi.

Vaší pracovní náplní bude:

  • zpracování přijatých administrativních požadavků interních zákazníků
  • telefonický kontakt s interními zákazníky při vyřizování zadaných požadavků
  • poskytování informací o parametrech, cenách a o způsobu využití služeb
  • zaznamenávání výsledků kontaktu s interním zákazníkem do systému
  • přijímání reklamací a zajišťování jejich vyřízení
  • spolupráce na řešení zákaznických požadavků s ostatními odděleními společnosti a externími dodavateli

Jako vhodný uchazeč byste měl/a mít:

  • velmi dobrý písemný projev a komunikační schopnosti
  • ochotu učit se novým věcem a přijímat změny
  • přizpůsobivost směnám (provozní doba oddělení podpory interních zákazníků je v pracovní dny 7,00 – 19,00 hod. )
  • ukončené SŠ vzdělání

Jako náš nový kolega získáte:

  • jistotu dlouhodobého uplatnění a férového jednání - 70% našich kolegů u nás pracuje více než 10 let
  • work life balance pro nás není jen blábol: 7 z 10 našich zaměstnanců potvrdilo, že rovnováha mezi soukromým a pracovním životem je u nás skutečností (Aon Best Employers 2018)
  • vstřícný tým kolegů a příjemné pracovní prostředí
  • širokou nabídku benefitů v rámci benefitní cafeterie – (stravenky v hodnotě 100 Kč za 35 Kč, levné mobilní volání pro celou rodinu, příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, na dovolenou a dětské tábory, poukázky FlexiPass pro vstupy na sportoviště, do divadel, na nákup v lékárně)
  • 5 týdnů dovolené a mnoho dalších výhod

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Specialista zákaznického servisu
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Železniční 252/10, 32600 Plzeň - Východní Předměstí, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Radka Náprstková
Adresa:
Pod Táborem 369/8a, 190 00 Praha
Telefon:
9722 25509

ČD - Telematika je dobrým zaměstnavatelem, 40% našich nováčků k nám přichází pracovat na základě doporučení stávajících zaměstnanců. Ozvěte se nám!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.