Senior obchodník - kariéra, práce, volná místa | VímVíc.cz
premium

Senior obchodník

Brno
Plný úvazek
Mám zájem o tuto nabídku!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Bavila by Vás práce v IT prostředí? Konkrétně v oblasti informační systémů, digitalizace, mobilních terminálů, čteček RFID, čárových čteček, Intranetů? Pokud máte zájem se neustále osobně i profesně rozvíjet a ideálně už máte nějaké zkušenosti s prodejem v IT hledáme právě Vás.

Jsme Agerit s.r.o., česká IT a softwarová společnost která se zabývá vývojem nových informačních systémů v komerční sféře. Mezi naše produkty, mimo jiné, patří Informační systém Výroba Online, která zajištuje sběr dat z výrobních firem (docházka, činnosti na zakázkách, materiál, stroje, objednávky) a dělá z nich výstupy pro další systémy, plánování, interní přehledy na obrazovkách ve výrobě. Do svého týmu hledáme posilu na pozici senior obchodníka, který bude mít na starost jeho přímý prodej.

Co nabízíme:

  • práci na plný pracovní úvazek (HPP) v Rajhradě (5 km od Brna)
  • nástupní plat 35 tis. + bonusy
  • částečná akvizice – máme vlastní databázi klientů, mátek k dispozici telefonistku na navolávání schůzek a něco je na Vás
  • flexibilní pracovní doba – pracovní doba i počet schůzek za den je čistě na Vás a na tom, jak si to naplánujete
  • převážně práce v terénu
  • minimální administrativu
  • produktové zaškolení se zkušenějším kolegou , k dispozici implementátor, technická podpora
  • osobní rozvoj – možnost výběru školení podle vlastního přání
  • firemní akce – vánoční večírek, celofiremní teambuildingové akce, týmové teambuildingy i mimofiremní akce jako je lyžování nebo voda
  • 5 týdnů dovolené, možnost home office
  • firemní automobil i k vlastním účelům, notebook, telefon s firemním tarifem
  • stravenky, cestovné

Vaší prací u nás bude:

  • přímý prodej IT produktu – Výroba Online (licence, zařízení, služby se zavedením)
  • komunikace se zákazníkem (osobně i telefonicky)
  • domlouvání schůzek a budování vztahu se zákazníkem (vlastního portfolia)
  • převážně práce v terénu – jezdí se ČR, SK, v řádu 2 let AT
  • minimální administrativa – tvorba nabídek a podkladů pro fakturaci, zápis do interního systému, e-mailová komunikace, reporting
  • svoboda v plánování i počtu schůzek za den

Na oplátku požadujeme:

  • minimálně 3 roky zkušeností s přímým prodejem B2B nejlépe v oblasti informačních systémů nebo SAAS
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • obchodního ducha a tah na branku
  • řidičský průkaz skupiny B
  • dobrá znalost MS Office, zkušenosti s informačním systémem
  • AJ u nás není potřeba, NJ je jen výhodou nikoli podmínkou do budoucna

Zaujala tě tato nabídka?

*
*
*

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.