Likvidátor/ka pojistných událostí senior se zaměřením na MAJETEK | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 676 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Likvidátor/ka pojistných událostí senior se zaměřením na MAJETEK

Praha
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete se stát součástí globální společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Můžete se pochlubit praxí v likvidaci majetkových pojistných událostí?
Jste týmový hráč, kterému nechybí pozitivní přístup a chuť do práce?
Máte schopnost dotahovat věci do konce a přijímat odpovědnost za svěřené úkoly?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je naše oddělení likvidace škod?
Jsme pohodový, spolehlivý a přátelský tým.
Vzájemně si pomáháme a kromě odvádění kvalitní práce se snažíme udržovat i dobrou náladu.

Co bude náplní Vaší práce?

Stanete se členem týmu likvidace majetkových škod a budete:
  • řešit a komplexně zpracovávat pojistné události z pojištění majetku, se zaměřením na nadlimitní či specifické škody, včetně interního reportingu
  • komunikovat s klienty, makléři, znalci, externími partnery a dalšími účastníky likvidačního řízení slovem i písmem
  • zajišťovat a zpracovávat související dokumenty a požadovat informace z dostupných informačních databází
  • provádět výpočet výše škody a stanovovat pojistné plnění v souladu se sjednaným zněním pojistných smluv
  • podílet se na kontrole kvality práce oddělení – spolupráce při revizích či řešení podání
  • spolupracovat s dalšími interními odděleními (Právní, Úpis, Produkt, Zajištění, IT…)

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxi v likvidaci majetkových pojistných událostí min. 5 let
  • dobrou znalost obecně závazných předpisů, druhů produktů a podmínek v pojišťovnictví
  • uživatelskou znalosti MS Office
  • angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • samostatnost, flexibilitu, přizpůsobivost, empatii a zodpovědnost
  • analytické schopnosti a logické myšlení
  • zájem o daný obor, ochotu učit se novým věcem

Co Vám nabízíme?

  • zázemí a jistotu kapitálově silné, stabilní a renomované společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • férový a transparentní přístup
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, slevy na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Zaujala Vás naše nabídka?

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.