Asistentka/Recepční | VímVíc.cz
premium

Asistentka/Recepční

Praha
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Asistentka/Recepční

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, obchodní společnost, která působí v oblasti telekomunikací, hledáme novou kolegyně/kolegu na pozici Asistentka/Recepční.

Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy.

Vaše náplň práce:

  • zajištění chodu recepce (odchozí/příchozí pošta, e-mailová a telefonická komunikace)
  • péče o firemní prostory - kanceláře, zasedací místnosti, zázemí společnosti
  • příjem návštěv
  • zajištění občerstvení pro návštěvy a management společnosti, objednání kancelářských potřeb
  • administrativní podpora jednotlivých oddělení – třídění dokumentů, kopírování, skenování, obsluha firemního kalendáře, evidence firemních vozidel vč. správy CCS karet, INTRASTAT
  • aktualizace firemních dokumentů – výpisy, osvědčení, registrace
  • organizace firemních eventů
  • evidence reklamních předmětů a tiskových materiálů
  • rozesílání pozvánek v případě pořádání firemních workshopů/spolupráce s organizátorem workshopu
  • účast na marketingových akcích (semináře, konference)
  • booking letenek/hotelů/restaurací/taxi
  • archivace dokumentů

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • předchozí zkušenosti na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou
  • základní znalost anglického jazyka (telefonická komunikace – přepojení telefonických hovorů, zanechání vzkazů apod.)
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
  • milé a vstřícné vystupování
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • samostatný a aktivní přístup k práci, kreativita
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • jistota a zázemí ekonomicky stabilní společnosti s více než 25letou historií na trhu v ČR
  • práce v moderním a příjemném pracovním prostředí
  • práce na HPP, full-time, perspektiva dlouhodobého zaměstnání
  • firemní kafeterie
  • občerstvení na pracovišti
  • kurzy anglického jazyka hrazené zaměstnavatelem
  • 25 týdnů dovolené, sick days
  • stravenkový paušál
  • pracovní doba 8:00 – 16:30h
  • nástup možný ihned
  • kanceláře: Praha 4 – Libuš (dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Praha - Libuš, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.
Práce je vhodná pro absolventy.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz
Mám zájem o nabídku Asistentka/Recepční

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.