Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky! | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 755 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!

Mělník
Práce na plný úvazek
35000 - 40000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!

Náplň práce:

  • Komunikace s obchodními partnery
  • Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží
  • Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa)
  • Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb
  • Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení
  • Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům
  • Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu
  • Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.)
  • Vedení evidence příchodů a odchodů zaměstnanců
  • Hledání nových dodavatelů v logistice
  • Plánování kapacit skladu – znalost aktuálního stavu skladu, jeho kapacity, podle toho řízení objednávek
  • Kontrola příchozích faktur od dodavatelů, jestli souhlasí dodaná služba (doprava zboží), případně jestli bylo dodáno fakturované zboží – ve spolupráci s vedoucím logistického centra

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Český jazyk na komunikativní úroveň
  • Znalost ruského jazyka podmínkou
  • Znalost anglického nebo německého jazyka podmínkou
  • Zkušenosti – v oblasti nákupu, logistiky nebo administrativy
  • Znalost balíčku MS Office
  • Komunikativní dovednosti, organizační schopnosti
  • Zodpovědnost, spolehlivost, smysl pro detail

Nabízíme:

  • Stabilní pozici v malé rodinné firmě
  • Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
  • Atraktivní kvartální bonusy
  • Příspěvek na dojíždění ve výši 5 000 Kč
  • Možnost občasné práce z domova po domluvě
  • Místo výkonu práce: Mělník

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
35000 - 40000 Kč
Místo výkonu práce:
Mělník, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:

Benefity, na které se můžete těšit

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.