innogy Zákaznické služby hodnocení zaměstnavatele, zkušenosti | VímVíc.cz
4.2

Recenze, zkušenosti a hodnocení zaměstnavatele innogy Zákaznické služby

60%
Doporučení
známému

Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.

Nalezeno: 11 recenzí
Přidat recenzi
Řadit dle: 
 

innogy Zákaznické služby

před 5 roky
- Bývalý zaměstnanec – Anonymní

Pracoval(a) jsem ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek, do roku 2018.

5.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce – osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Dynamická, seriózní, perspektivní, férová..

Pozitivní perspektiva firmy
Doporučuje
Pozitiva firmy:

Rozvoj zaměstnanců, firemní benefity, mzda na Ostravský kraj nadstandardní, sick days, motivace na CC, možnost kariérního růstu

Negativa firmy:

Silná orientace na výsledek, přesčasy, náročné školení a software.

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 5 roky
- Současný zaměstnanec – Anonymní

Pracuji ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek 3-4 roky.

5.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce – osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

dobra stabilní firma

Pozitivní perspektiva firmy
Doporučuje
Pozitiva firmy:

dobra stabilní firma

Negativa firmy:

... nevyplněno ...

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 5 roky
- Bývalý zaměstnanec – Manažer

Pracoval(a) jsem ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek 1-2 roky, do roku 2017.

4.0

Kvalitní zaměstnavatel

Pozitiva firmy:

Lidi plní nadšení, naslouchají zaměstnancům

Negativa firmy:

Obrovský tlak na výkon, neplníš, jdeš

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 5,5 roky
- Bývalý zaměstnanec – řadový pracovník – Ostrava

Pracoval(a) jsem ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek méně než 1 rok, do roku 2018.

1.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce – osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Jedním slovem katastrofa.

Negativní perspektiva firmy
Nedoporučuje
Pozitiva firmy:

některá oddělení mají slušné nadřízené a spolupracovníky

Negativa firmy:

Pomluvy, donášení a intriky mezi spolupracovníky a nadřízenými je běžná praxe. Variabilní složka i při splnění vysokých norem není vždy vyplacena.

Doporučení pro management firmy:

Nechte své nadřízené napsat znalostní testy a hned bude jasné, kolik lidí je u vás dosazených.

innogy Zákaznické služby

před 5,5 roky
- Současný zaměstnanec – Anonymní

Pracuji ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek.

4.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce – osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Vždy je něco pro a proti, firma jako taková super

Neutrální perspektiva firmy
Doporučuje
Pozitiva firmy:

... nevyplněno ...

Negativa firmy:

Stresová práce, lidi jsou někdy dost protivní (zákazníci) a v dnešní době v Call centru moc lidí dělat nechce

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 6 roky
- Současný zaměstnanec – Specialista zákaznického servisu – Karviná

Pracuji ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek 1-2 roky.

5.0

Správný zaměstnavatel

Pozitiva firmy:

super vedení, možnost kariérního růstu, vysoký základní plat i vysoké ohodnocení na provizích možnost úpravy směn, volno přes týden i o víkendech

Negativa firmy:

klasika u nadnárodní firmy, velký tlak a byrokracie

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 6 roky
- Bývalý zaměstnanec – Anonymní

Pracoval(a) jsem ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek, do roku 2010.

3.0

zákaznické služby

Pozitiva firmy:

Výplata včas na účtu

Negativa firmy:

Složité procesy. Nezájem o klienta - rušení obchodních míst, prý aby byli klientovi blíž. Roztříštění řešení požadavků klitů na mnoho zaměstnanců. Co se dřív vyřídilo během 1 návštěvy se po inovaci… Složité procesy. Nezájem o klienta - rušení obchodních míst, prý aby byli klientovi blíž. Roztříštění řešení požadavků klitů na mnoho zaměstnanců. Co se dřív vyřídilo během 1 návštěvy se po inovaci řeší i měsíc - např reklamace. Prodej elektřiny. Švec by se měl držet svého kopyta a vykonávat činnost kvalitně. Nebyl dodržován zákoník práce ohledně přestávek v práci. více

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 6 roky
- Současný zaměstnanec – Anonymní

Pracuji ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek.

5.0
Pozitiva firmy:

Firma nabízí super pracovní příležitosti. Super finanční podmínky + super benefity. férové jednání

Negativa firmy:

žádné nejsou

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 6,5 roky
- Současný zaměstnanec – Anonymní

Pracuji ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek.

5.0

Férové jednani

Pozitiva firmy:

Férové jednání a zaměření na lidi.

Negativa firmy:

... nevyplněno ...

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

innogy Zákaznické služby

před 6,5 roky
- Současný zaměstnanec – Anonymní

Pracuji ve společnosti innogy Zákaznické služby na plný úvazek.

5.0

Inovativní a se zajmem o zaměstnance

Pozitiva firmy:

Velkými výhodami jsou benefity, plat, přístup k zaměstnancům a snaha stále se posouvat.

Negativa firmy:

Zatím jsem nenašla nic, co by bylo negativní.

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

Recenze innogy Zákaznické služby

Prohlédněte si nekompromisní recenze innogy Zákaznické služby a hodnocení jejích bývalých či současných zaměstnanců. Připojte se do velkého hodnocení firem, společností a jiných významných zaměstnavatelů - podívejte se na kompletní seznam recenzí zaměstnanců pracujících v jednotlivých firmách. Recenze a hodnocení zaměstnanců u firmy innogy Zákaznické služby na firemních profilech podléhá ručnímu schvalování, aby byly vyloučeny urážející, osobní a vulgární příspěvky.
Nahrávání