Europ Assistance recenze + Zkušenosti + Hodnocení | VímVíc.cz
3.4

Recenze, zkušenosti a hodnocení zaměstnavatele Europ Assistance

44%
Doporučení
známému

Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.

Nalezeno: 13 recenzí
Přidat recenzi
Řadit dle: 
 

Europ Assistance

před 6 měsíci
- Bývalý zaměstnanec - Anonymní

Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 5-7 let, do roku 2016.

3.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Super kolektiv není všechno.

Pozitivní perspektiva firmy
Nedoporučuje
Pozitiva firmy:

Kolektiv a přátelská atmosféra, možnost využití cizích jazyků, získání zkušeností, zajímavá práce.

Negativa firmy:

Vedení nebylo schopno (možná ani nemohlo) reflektovat návrhy a žádosti ze strany zaměstnanců. Občas by prospěla lepší a vhodnější komunikace směrem k zaměstnancům.

Doporučení pro management firmy:

Občas by prospěla lepší a vhodnější komunikace směrem k zaměstnancům. Uvědomit si, jak náročnou a důležitou práci dělají lidé v první linii a jaké za to dostávají ohodnocení. Nepřijde mi efektivní… Občas by prospěla lepší a vhodnější komunikace směrem k zaměstnancům. Uvědomit si, jak náročnou a důležitou práci dělají lidé v první linii a jaké za to dostávají ohodnocení. Nepřijde mi efektivní stále dokola obměňovat kolektiv. Fluktuace byla jednu dobu opravdu velká. více

Europ Assistance

před 2 roky
- Bývalý zaměstnanec - Anonymní

Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek, do roku 2018.

1.0

Neplníte normy brzy po nástupu - letíte

Pozitiva firmy:

Absolvovala jsem úvodní školení v Praze. Školení probíhalo 14 dní, bydlela jsem v luxusním hotelu. Líbí se mi na firmě, že platí jazykové kurzy, jsou tam dny volna navíc.

Negativa firmy:

Pracovala jsem jako fakturantka. Musíte plnit normy. Důvod propuštění byl, že jsem neplnila normy i když jsem se k nim už dost blížila. Ve firmě jsem pracovala necelé tři týdny a z toho 14 dní jsem… Pracovala jsem jako fakturantka. Musíte plnit normy. Důvod propuštění byl, že jsem neplnila normy i když jsem se k nim už dost blížila. Ve firmě jsem pracovala necelé tři týdny a z toho 14 dní jsem byla na školení v Praze.Tvrdili mi, že se ve firmě normy řeší až po dvou měsících práce, ale není to pravda. více

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

Europ Assistance

před 2,5 roky
- Bývalý zaměstnanec - Anonymní

Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 1-2 roky, do roku 2018.

3.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Kolektiv, jako byl tady už nikde nepotkám

Neutrální perspektiva firmy
Nedoporučuje
Pozitiva firmy:

Kolektiv. Jednoznačně nejlepší panoptikum lidí, se kterým byla čest pracovat, smát se, nadávat i zajít "na pivo". Skvělí přímí nadřízení -

Negativa firmy:

- a čím vyšší nadřízení, tím je vztah vůči zaměstnancům komplikovanější. firma zásadně nasazuje nové produkty do hlavních sezón, příliš mnoho nového a neozkoušeného naráz, nevnímá reference a ohlasy… - a čím vyšší nadřízení, tím je vztah vůči zaměstnancům komplikovanější. firma zásadně nasazuje nové produkty do hlavních sezón, příliš mnoho nového a neozkoušeného naráz, nevnímá reference a ohlasy od zaměstnanců ( i když má debriefingy a infobriefingy a feedbacky) - tak na nich sice člověk může zanadávat, ale ve výsledku je mu to houby platné. člověk pořádně nikdy nezjistí, podle čeho je mu vyplácena výplata, HR oddělení občas neví, co už víc vymyslet (jako pojmenovávání samolepkových rybiček v kuchyňce nebo pojmenovávání maskota firmy, roses are red-violets are blue-telefony zvoní- we want you, slovní spojení superparťák na telefonu...) přichází v nejnevhodnější dobu a podpora vedení vypadá formou cirkusu pro ulici, kdy vedení firmy si "sedne na telefon a zvedá" - ale zvedá telefon produktu, který by mohl obsluhovat i hlasový automat. taky naprosté random rozdílení směn. více

Doporučení pro management firmy:

Aspoň občas POSLOUCHAT, co ŘÍKAJÍ KOORDINÁTOŘI. Nejen to zamést jako irrelevantní pod koberec jen proto, že to neodpovídá představám.

Europ Assistance

před 2,5 roky
- Současný zaměstnanec - Anonymní

Pracuji ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek.

4.0

Rychle se rozvíjející firma

Pozitiva firmy:

Rychle se rozvíjející firma

Negativa firmy:

... nevyplněno ...

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

Europ Assistance

před 2,5 roky
- Bývalý zaměstnanec - Anonymní

Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 5-7 let, do roku 2017.

3.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Koordinátor

Neutrální perspektiva firmy
Doporučuje
Pozitiva firmy:

Benefity, kolektiv, no dress code a jednou týdně pauza 2-4 hodiny protože nic nefunguje

Negativa firmy:

Hodně práce za málo peněz.. neříkám že neplatíte dobře ale odešel jsem jinam kde mi platí méně ale žiju teď bez stresu!

Doporučení pro management firmy:

HR - Vyhodit Vysoký managment ok Střední managment - divíte se, že tam nikdo nechce ? vždyť mezistupeň (senior) bere víc peněz než shift ?

Europ Assistance

před 2,5 roky
- Současný zaměstnanec - Anonymní - Praha

Pracuji ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 5-7 let.

4.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Firma jde kupředu

Pozitivní perspektiva firmy
Doporučuje
Pozitiva firmy:

Firma investuje do vývoje vlastních programů a aplikací, které zlepšují práci koordinátorů (ano, každá změna není k dobru, ale v posledním roce se v technologiích vyhoupli dosti vysoko). Opravdu… Firma investuje do vývoje vlastních programů a aplikací, které zlepšují práci koordinátorů (ano, každá změna není k dobru, ale v posledním roce se v technologiích vyhoupli dosti vysoko). Opravdu obrovský výběr benefitů pro zaměstnance - příspěvky na penzijko, kafetérie, stravenky, slevy na produkty (operativní leasing, cestovné pojištění,...), firemní sim karta za směšný peníz, multisport karta, 20 dní dovolené + 7 sickdays + 1 den placeného volna na dobročinnou akci, posilovna k dispozici zdarma v budově, firemní akce a večírky, příplatky za znalost cizích jazyků, vyrovnávací období (pokud vám jeden měsíc chybí odpracované hodiny, můžete si je napracovat další měsíc) a to není zdaleka vše. Je potřeba si benefity projít, nastudovat a pak se dá vytěžit poměrně dost! Na to, že nejsou potřeba žádné zkušenosti a skills, tak je pozice koordinátora velmi dobře ohodnocena. Flexibilní pracovní doba, v drtivé většině požadavků na volno je vyhověno. V posledních 2 letech minimálně 3x celoplošné navyšování mezd + možnost individuálního navýšení dle kvality práce. Nově propracovaná možnost kariérního růstu, který je reálný a dosažitelný. Firmě na zaměstnancích záleží, investuje do zlepšení pracovních vztahů mezi high managementem a zaměstnanci a reflektuje naše žádosti a návrhy na změny a inovace. více

Negativa firmy:

Občasná implementace programů a systémů, které nejsou řádně odzkoušené a zdokonalené a jsou spíše ke škodě, než-li užitku. Firma je velmi velká se spoustou různých oddělení a těžko se orientuje, kdo… Občasná implementace programů a systémů, které nejsou řádně odzkoušené a zdokonalené a jsou spíše ke škodě, než-li užitku. Firma je velmi velká se spoustou různých oddělení a těžko se orientuje, kdo má vlastně co na starosti/kdo řeší jaký problém. HR oddělení by mělo být oporou zaměstnanců, ale je naprosto k ničemu. Je to opravdu ostuda celé firmy. Odpovědi ani pomoci se nedočkáte, pracují tam absolutně nekompetentní lidé. Pomoc, kterou byste čekali od HR vám ale naštěstí poskytnou vaši nadřízení. 7,5 hodinová pracovní doba (pokud pracujete i na nočních směnách, jinak 8 hod) - pro chod firmy super, ale jste v práci takřka nonstop. Pracuje se 24/7, takže se může stát, že po 6 dnech v práci se dočkáte 1 dne volna a pak zase tradá do práce. Velmi nevyvážená pracovní doba (zákonné volno dodržováno, ale máte jeden den ranní, druhý den odpolední...). Nepřiměřené ohodnocení vedoucích pozic (podřízený se měsíční výší platu dostává výše než jeho nadřízený). Divím se, že někdo chce pracovat na vedoucí pozici ve středním managementu. více

Doporučení pro management firmy:

Vyměňte HR oddělení od základu! Je to opravdu smutná a ostudná záležitost.

Europ Assistance

před 2,5 roky
- Bývalý zaměstnanec - Coordinator - Praha - nusle

Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 1-2 roky, do roku 2018.

2.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Šetření na lidech a problémy s výplatou

Negativní perspektiva firmy
Nedoporučuje
Pozitiva firmy:

Uvolněná atmosféra, žádný dress code

Negativa firmy:

Silný podstav, přehnané nároky, nekompetentní manažeři. Za dva roky, co jsem tam byl, to jde od desíti k pěti. Nevadí jim lhát zaměstnancům. Nedoporučuji. Za hodně práce málo peněz. A systémy, na… Silný podstav, přehnané nároky, nekompetentní manažeři. Za dva roky, co jsem tam byl, to jde od desíti k pěti. Nevadí jim lhát zaměstnancům. Nedoporučuji. Za hodně práce málo peněz. A systémy, na kterých pracujete, jsou neuvěřitelně poruchové, někdy z minulého století. A mají velké problémy se správným počítáním výplaty - celkově, HR je naprosto neschopné. více

Doporučení pro management firmy:

Aby zjistil, co práce obnáší a neřídili se jen podle čísel. Ono teorie a praxe - to je rozdíl. Když je hlavní manažerka překvapená, že zvedáte nějaký produkt (který zvoní už rok) je to fakt tragédie. Aby zjistil, co práce obnáší a neřídili se jen podle čísel. Ono teorie a praxe - to je rozdíl. Když je hlavní manažerka překvapená, že zvedáte nějaký produkt (který zvoní už rok) je to fakt tragédie. více

Europ Assistance

před 3 roky
- Současný zaměstnanec - Anonymní

Pracuji ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek.

5.0

Prima parta

Pozitiva firmy:

Prima parta lidí, mezi kterými si člověk najde parťáka, se kterým se mu bude dobře trávit čas v práci i mimo ní. Příležitost i pro lidi bez zkušeností. Je to práce na směny a v call centru, ale… Prima parta lidí, mezi kterými si člověk najde parťáka, se kterým se mu bude dobře trávit čas v práci i mimo ní. Příležitost i pro lidi bez zkušeností. Je to práce na směny a v call centru, ale nikomu se nic nenabízí, jedná se o asistenční službu. Možnost posunout se dál. více

Negativa firmy:

Práce na telefonu může být občas stresující, člověk si nesmí brát věci a klienty osobně.

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

Europ Assistance

před 3 roky
- Bývalý zaměstnanec - Anonymní

Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek, do roku 2017.

5.0

Zajímavá práce s dobrými lidmi

Pozitiva firmy:

Super kolektiv, zajímavá práce, pomáhat lidem je hezký. Odešel jsem z důvodu nabídky, která se neodmítá.

Negativa firmy:

Málo lidí na takový objem práce, ale není se co divit v porovnání s pracovním trhem.

Doporučení pro management firmy:

... nevyplněno ...

Europ Assistance

před 3 roky
- Bývalý zaměstnanec - Koordinator aka člověk s lopatou - Praha

Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 3-4 roky, do roku 2015.

2.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Koordinované šílenství

Negativní perspektiva firmy
Nedoporučuje
Pozitiva firmy:

Dobrý kolektiv lidí, lze si najít dobré přátele, práce max na 1 rok, naučíte se mít všeobecný přehled, zlepšíte komunikaci, zjistíte, co je to pracovat a nezastavit se, což v jiných normálních… Dobrý kolektiv lidí, lze si najít dobré přátele, práce max na 1 rok, naučíte se mít všeobecný přehled, zlepšíte komunikaci, zjistíte, co je to pracovat a nezastavit se, což v jiných normálních pracích je dost prospešné. více

Negativa firmy:

Nulový karierní postup, ačkoliv je inzerovaný, nekvalitní až velice špatné manažerské vedení, na některých odděleních podstav až 15 lidí = každý dělá práci minimálně za dva lidi, obrovské množství… Nulový karierní postup, ačkoliv je inzerovaný, nekvalitní až velice špatné manažerské vedení, na některých odděleních podstav až 15 lidí = každý dělá práci minimálně za dva lidi, obrovské množství práce, které nelze stíhat, firma počítá stím, že se zde částo budou měnit lidi, špatné platové ohodnocení, neschopné HR, naprosto random generátor směn aneb 3-4 víkendy v práci není problém, random generátor času směn, aneb jeden den máte do 23:00, další od 07:00, zastaralé až dezolátní stav techniky, časté výpadky základních aplikací potřebných k práci (například když máte v popisu volat, vypadne ustředna) firma pořádá dvě akce ročně, zbytek je pro lidi, co nemají směny vygenerované z klobouku. Velké množství podivínu, kteří se neumí umýt, natož obléknout, nebo případně mluvit, několik psychicky labilních jedincu, několik lidí bez domova kteří se chodí do práce po nocích mýt, nebo prát případně v zimních měsících spát. Manažer/ka Operativy s naprosto nulovým zapojením, přehledem. Inovace a nové systémy s velkými bugy, nulové testovaní než jde věc do provozu a potom nekoordinovaný chaos, méně pravidelná školení, které spíše škodí, protože školení probíhá zásadně po nasazení klienta, nebo aplikace do provozu. více

Doporučení pro management firmy:

wake the fuck up

Hodnocení Europ Assistance

Znáte pracovní prostředí ve firmě Europ Assistance? Napište své hodnocení a recenzi firmě Europ Assistance. Popište vztah zaměstnance a zaměstnavatele, pracovní benefity a platové ohodnocení. Hodnotit můžete od jedné do pěti hvězdiček a přidat pozitiva s negativy dané pracovní pozice ve firmě Europ Assistance.
Nahrávání