Raiffeisenbank - Kontaktní centrum

Vítejte v Teplicích

Kontaktní centrum v Teplicích disponuje budovou s open space prostory. Pracovní prostředí je zařízeno moderně a vzdušně, čímž je vytvořena domácí atmosféra. Pracovní zóna pro telefonní bankéře tvoří největší část budovy a na každém patře máme velmi útulnou kuchyňku, kde lze trávit obědovou pauzu. Mimoto jsou v budově zasedací, školící místnosti i odpočinková zóna.

„V Raiffeisenbance máme super kolektiv, takže do práce chodím rád. Na práci se mi nejvíce líbí to, že je tu spousta možností kariérního růstu a dají se tu vydělat dobré peníze. Pracuji tady, protože si nedokážu představit jinou práci, ať už co se party lidí týče, tak i náplně práce.“ Tomáš Kučera, Phone Banker
„Na práci mám ráda hlavně svůj tým a způsob práce, díky kterému se dozvím, jestli dělám věci správně. Co stojí za zmínku jsou firemní večírky, kde se s ostatními zaměstnanci dobře poznáme. Pracuji tady, protože se tu zdokonaluji ve všech směrech. Člověk se tu opravdu nenudí.“ Petra Kačírková, Phone Banker

Kariéra pro každého

Pozice v kontaktním centru jsou perfektním začátkem kariéry každého absolventa, který chce nastartovat kariéru v bankovnictví. Naši specialisté mají největší přehled o všech produktech a systémech v bance. Dbáme na neustálý rozvoj našich lidí včetně našeho pětitýdenního úvodního tréninku. Telefonní bankéř si navíc svým výkonem značně ovlivňuje výši svého výdělku, systém je velmi motivační. Bonusem k tomu všemu je skvělý tým, který má mezi sebou přátelské vztahy i mimo práci. Firemní kultura v kontaktním centru je neformální, přátelská, všichni si mezi sebou tykají a nemají problém otevřeně spolu mluvit jak pracovně, tak mimo pracovně. Tým telefonních bankéřů je velmi různorodý, a to jak věkově, tak genderově.

Kým vlastně jsme?

Naše kontaktní centrum zodpovídá za péči o naše klienty, kterým jsme k dispozici nepřetržitě. Naše týmy jsou rozdělené na příchozí linku, kam klienti volají s dotazy, stížnostmi či požadavky, a na odchozí linku, kde naši telefonní bankéři aktivně obsluhují naše klienty a nabízí jim nové produkty či revizi stávajících.

Na co se těšit?

Naše kontaktní centrum nabízí pozice Specialisty péče o klienty, neboli Telefonní bankéře, a to buď na odchozí lince či příchozí lince. Uvítáme i čerstvé absolventy bez praxe, ale s chutí se učit a rozvíjet. Našim zaměstnancům obecně nabízíme jistotu, oporu a možnost kariérního rozvoje či růstu napříč bankou. Loajalitu zaměstnanců pak umíme ocenit např. v podobě navyšování benefitů v rámci cafeterie, dny dovolené navíc apod. Výběrové řízení v kontaktním centru probíhá formou Assessment Centra, jehož účelem je ukázat uchazečům část budoucí náplně práce v praxi.

Fotogalerie

Budova RB
Zaměstnanec RB
Kanceláře RB
Kanceláře RB
Zábava v RB
Zábava v RB
Zábava v RB
Schůzka v RB

Hodnocení

Přidat hodnocení
před 5 dny
5.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Současný zaměstnanec - Telefonní bankéř - Teplice
Pracuji ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na pracovní smlouvu 1-2 roky.
Doporučuje
Pozitivní perspektiva firmy
Pozitiva firmy:

výplata včas,benefity,kolektiv

Negativa firmy:

-

před 5 dny
5.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Současný zaměstnanec - Supervize - Teplice
Pracuji ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na plný úvazek 5-7 let.
Doporučuje
Pozitivní perspektiva firmy
Pozitiva firmy:

přátelský kolektiv, lidský přístup, na všem se dá domluvit, rovnováha mezi pracovním a osobním životem, super akce mimo práci, zaměstnanecké benefity - služby u partnerů a zvýhodněné produkty v bance.

Negativa firmy:

tlak na výsledky, někdy větší stres.

před 1 měsícem
5.0
Současný zaměstnanec - Anonymní
Pracuji ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na plný úvazek.
Pozitiva firmy:

stálá práce, úžasný kolektiv

Negativa firmy:

časté změny

před 7 měsíci
5.0

Kariérní příležitosti

Benefity

Rovnováha práce - osobní život

Vedení společnosti

Kultura a hodnoty

Současný zaměstnanec - Phone banker - Teplice
Pracuji ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na plný úvazek 3-4 roky.
Doporučuje
Pozitivní perspektiva firmy
Pozitiva firmy:

Velmi přátelský kolektiv, prestižní firma, spousta benefitů

Negativa firmy:

Zobrazit všechna hodnocení (25)

Pracovní nabídky

Zaměření firmy

Administrativa Finance Bankovnictví