Sales Coordinator/Inside Sales Representative | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 677 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Sales Coordinator/Inside Sales Representative

Hradec Králové
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na správu pohledávek finančních ústavů a korporátních zákazníků a spravuje pohledávky bank, pojišťoven, telefonních operátorů i poskytovatelů energií a dalších služeb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales Coordinator/Inside Sales Representative.

Náplň práce:

  • Koordinace a řízení účasti společnosti na výběrových řízení na odkup pohledávek
  • Každodenní písemná a ústní komunikace s dalšími odděleními napříč firmou v Hradci Králové (v češtině) a týmy centrály ve Vratislavi (v angličtině)
  • Základní analýza a zpracování zadání výběrových řízení v angličtině
  • Příprava nabídek na odkup portfolií
  • Příprava, koordinace a revize při uzavírání smluv – spolupráce s právní kanceláří, vedení archivu smluv, správa systému pro elektronický oběh dokumentů
  • Tvorba podkladů a podílení se na strategických analýzách trhu
  • Komunikace s novými a stávajícími obchodními partnery (Praha, Bratislava)
  • Poskytování asistence řediteli obchodu – zápisy, sumáře, vyhledávání údajů a dat
  • Spolupráce s obchodním manažerem na obchodních případech
  • Příprava podkladů pro obchodní jednání a kampaně
  • Reporting mateřské společnosti

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání (obory ekonomického zaměření vítány)
  • Základní ekonomický přehled výhodou
  • Velmi dobrá znalost angličtiny (ústní i písemná forma) – alespoň B2
  • Pečlivost, cit pro detail, spolehlivost, zodpovědnost
  • Kritické a analytické myšlení
  • Komunikační dovednosti, příjemné a reprezentativní vystupování
  • Pozitivní myšlení, týmový hráč
  • Znalost práce s MS office (MS Word, Excel, Powerpoint, OneNote)
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • 26 dní dovolené
  • Práce v samostatné kanceláři pro obchodní tým a možnost práce z domu
  • Možnost výběru benefitu – příspěvek do kafeterie nebo na penzijní připojištění
  • Kurzy angličtiny v pracovní době
  • Stravenky
  • Přátelské neformální prostředí
  • Důkladné zaškolení
  • Káva a čaj na pracovišti
  • Odměna za každých odpracovaných 5 let ve společnosti
  • Místo výkonu práce: Hradec Králové

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Sales Coordinator/Inside Sales Representative
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Hradec Králové, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.