Sales Administrator | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Sales Administrator

Praha
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Jana s Pavlem k sobě do týmu hledají novou posilu, která bude zodpovědná za podporu našeho Sales týmu.
  • Co budeš dělat:
  • Administrativní podporu obchodnímu oddělení
  • Samostatnou realizaci malých projektů (obchodních případů)
  • Spolupracovat se všemi odděleními společnosti
  • Komunikovat se zákazníky a dodavateli
  • Kompletovat a kontrolovat správnost podkladů pro realizaci projektů
  • Tvorbu kvotací v interních systémech
  • Co by bylo fajn mít:
  • SŠ vzdělání
  • Alespoň základní znalost AJ
  • Uživatelskou znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • Zkušenosti z obdobní pozice výhodou (ne nutností, jsme otevření Tě vše potřebné doučit)
  • Komunikativnost, proaktivitu, samostatnost a pečlivost
  • Vhodné pro absolventy i rodiče po rodičovské
  • A co Ti nabídneme my:
  • Bezva atmosféru, komunitu fajn lidí a profíků
  • Variabilní bonus
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost práce na home-office
  • Podporu zdraví: 3 sick days za rok, nadstandardní zdravotní péči
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport kartu
  • Notebook
  • Mobilní telefon s firemním tarifem (vč. mobilních dat) i pro soukromé účely
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1000 Kč/měsíc
  • Benefity Cafeteria system 400 Kč/měsíc
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce), pravidelné firemní snídaně
  • Přidej se k nám, bude Tě to s námi bavit. Jsme tu fajn parta
  • Jana s Pavlem k sobě do týmu hledají novou posilu, která bude zodpovědná za podporu našeho Sales týmu.

  • Co budeš dělat:

    • Administrativní podporu obchodnímu oddělení
    • Samostatnou realizaci malých projektů (obchodních případů)
    • Spolupracovat se všemi odděleními společnosti
    • Komunikovat se zákazníky a dodavateli
    • Kompletovat a kontrolovat správnost podkladů pro realizaci projektů
    • Tvorbu kvotací v interních systémech
  • Co by bylo fajn mít:

    • SŠ vzdělání
    • Alespoň základní znalost AJ
    • Uživatelskou znalost MS Office (zejména MS Excel)
    • Zkušenosti z obdobní pozice výhodou (ne nutností, jsme otevření Tě vše potřebné doučit)
    • Komunikativnost, proaktivitu, samostatnost a pečlivost
    • Vhodné pro absolventy i rodiče po rodičovské
  • A co Ti nabídneme my:

    • Bezva atmosféru, komunitu fajn lidí a profíků
    • Variabilní bonus
    • Flexibilní pracovní dobu, možnost práce na home-office
    • Podporu zdraví: 3 sick days za rok, nadstandardní zdravotní péči
    • 5 týdnů dovolené
    • Multisport kartu
    • Notebook
    • Mobilní telefon s firemním tarifem (vč. mobilních dat) i pro soukromé účely
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1000 Kč/měsíc
    • Benefity Cafeteria system 400 Kč/měsíc
    • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce), pravidelné firemní snídaně
  • Přidej se k nám, bude Tě to s námi bavit. Jsme tu fajn parta 😊

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Sales Administrator
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Milevská 2095/5, 14000 Praha - Krč, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Lucie Hamplová
E-mail:
lucie.hamplova@global.ntt

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.