Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 694 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyO pozici
Procesní manažer je klíčovým hráčem v oblasti optimalizace a digitalizace pobočkových procesů pro firemní klientelu a to za pomocí automatizace, robotizace a centralizace. Vaším hlavním úkolem a odpovědností bude podpora firemní strategie s cílem zavádět “Straight Through Procesy“, tedy procesy, které jsou vykonány bez nutnosti zásahu člověka.Co bude Vaše práce
Během prvního měsíce se dokážete orientovat ve svěřené agendě a poznáte kolegy/ně, se kterými budete pravidelně spolupracovat.V průběhu prvních tří měsíců se seznámíte s obchodní strategií divize vztahového bankovnictví a rozvojovými projekty, které ji naplňují. Na základě komunikace s interními klienty a spolupracujícími útvary vytvoříte návrh procesního designu v rámci svěřené oblasti.
Vaším primárním úkolem V prvním roce bude aktivní účast na projektových (implementace STP) i mimoprojektových změnách, návrh a prosazení Vámi navrženého řešení s cílem naplnění potřeb útvaru Vztahovémho bankovnictví.
V následujících letech budete zodpovídat za rozvoj a digitalizaci procesů ve svěřené oblasti, zefektivnit procesy v multikanálovém prostředí banky s cílem zjednodušit práci pobočkové sítě a zvýšit zážitek klientů při interakci s bankou.
Bez čeho se u nás neobejdete?
má zkušenosti s implementacÍ procesních změn současně se změnami IT systémů;umí prosazovat zjednodušení procesů s využitím digitálních kanálů a moderních technologií;
dokáže vyjednávat a efektivně komunikovat na různých úrovních, umí se prosadit;
bez problému zvládne pracovat v angličtině (minimálně číst odborné podklady a reagovat na e-maily);
se běžně orientuje v bankovním prostředí a v produktech pro firemní a korporátní klienty.
Nabízené Benefity
Budete pracovat v moderní ekologické budově, která získala řadu oceněníVaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují.
Oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře, vstřícnosti a náročnosti.
Získáte prostor, zázemí a impuls pro váš odborný i osobní růst.
Můžete se zapojit do programu ČSOB společenské odpovědnosti a pomáhat lidem v okolí - např. odborné dobrovolnictví a mentoring, regionální granty, konkrétní pomoc jednotlivcům.
Pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní akce (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky.
Naše benefity jdou za obvyklý standard (pěti týdnů dovolené, příspěvku na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění), navíc poskytujeme:
cafeterii nastavenou na míru
5 dní zdravotního volna
mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby
flexibilní přístup k práci odkudkoliv (dle toho co vám vaše práce umožní)
Možnost týmových lekcí jógy od zkušeného lektora
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Procesní manažer - senior ve Vztahovém bankovnictví
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Hlavní město Praha, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Jakub Seiner
- E-mail:
- JSEINER@CSOB.CZ