Organizační podpora managementu Praha | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 674 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Organizační podpora managementu Praha

Praha
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Baví Vás organizovat nebo koordinovat ať už kalendář Vašeho šéfa, tak různé jednání a akce?
  • Jste rádi v centru dění a preferuje různorodou práci?
  • Umíte skvěle komunikovat v angličtině?
  • A jste vlastně tak trochu superhrdinka / superhrdina? :)
Tak super, možná tu máme práci Vám šitou přímo na míru!

Aktuálně totiž hledáme novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici tajemníka společnosti a tak trochu i asistenta generálního ředitele, jelikož naši aktuální superhrdinku čekají milé mateřské povinnosti!

Co Vás u nás bude čekat?

  • Vedení a řízení sekretariátu útvaru generálního ředitele.
  • Organizační a koordinační podpora předsedy představenstva (vedení kalendáře, koordinace služebních cest, příprava a distribuce podkladů na jednání atd.).
  • Organizační podpora představenstva společnosti.
  • Organizace jednání představenstva, dozorčí rady, valné hromady.
  • Zpracování agendy pro jednání, pořizování zápisů z jednání managementu.
  • Koordinace a zprostředkování komunikace s Českou národní bankou.
  • Koordinace spolupráce s Českou kanceláří pojistitelů a Českou asociací pojišťoven.
  • Koordinace a zpracování zpráv, dotazníků a reportů v rámci společnosti a skupiny KBC.

Co naopak my čekáme od Vás?

  • SŠ/VŠ, praxe v pojišťovnictví nebo na obdobné pozici vítána
  • AJ na pokročilé úrovni
  • dobrá znalost českého jazyka
  • organizační dovednosti (postupovat systematicky a detailně, dotáhnout úkol)
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
  • aktivní přístup, přizpůsobit se situaci, hledat operativní řešení
  • schopnost samostatně se rozhodnout a plnit zadané úkoly
  • schopnost věcně komunikovat – konkrétně, přátelsky, vstřícně
  • uživatelskou znalost MS Office
  • časovou flexibilitu a stresovou odolnost

A co Vám za to nabízíme?

  • samostatnou, rozmanitou a nejednotvárnou práci
  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • možnost dalšího vzdělávání, odborného a kariérního růstu
  • 25 dnů dovolené a k tomu ještě 5 dnů zdravotního volna na zotavenou (bez udání důvodu)
  • systém Cafeterie umožňující si vybrat zážitky, akce nebo produkty v hodnotě až 8100 Kč/rok
  • E-stravenky
  • zvýhodněný mobilní tarif + data pro Vás + ještě 4 další (rodina, přátelé)
  • MultiSport benefit
  • nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění v celkové výši až 30 000Kč/rok
  • možnost zapojit se do dobrovolnických aktivit, stát se členem sportovního týmu
  • účastnit se letních nebo zimních sportovních hrách
  • zvýhodněné produkty a služby od ČSOB Pojišťovny, a.s. i partnerských společností
  • akce pro rodiče s dětmi – dětský tábor, Mikulášská, Dětský den a jiné, školkovné, firemní snídaně

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Organizační podpora managementu Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Radlická 333/150, 15000 Praha - Radlice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
pavla.zemlickova@csobpoj.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.