Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 674 nabídek
Zobrazit ostatní nabídky- Baví Vás organizovat nebo koordinovat ať už kalendář Vašeho šéfa, tak různé jednání a akce?
- Jste rádi v centru dění a preferuje různorodou práci?
- Umíte skvěle komunikovat v angličtině?
- A jste vlastně tak trochu superhrdinka / superhrdina? :)
Aktuálně totiž hledáme novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici tajemníka společnosti a tak trochu i asistenta generálního ředitele, jelikož naši aktuální superhrdinku čekají milé mateřské povinnosti!
Co Vás u nás bude čekat?
- Vedení a řízení sekretariátu útvaru generálního ředitele.
- Organizační a koordinační podpora předsedy představenstva (vedení kalendáře, koordinace služebních cest, příprava a distribuce podkladů na jednání atd.).
- Organizační podpora představenstva společnosti.
- Organizace jednání představenstva, dozorčí rady, valné hromady.
- Zpracování agendy pro jednání, pořizování zápisů z jednání managementu.
- Koordinace a zprostředkování komunikace s Českou národní bankou.
- Koordinace spolupráce s Českou kanceláří pojistitelů a Českou asociací pojišťoven.
- Koordinace a zpracování zpráv, dotazníků a reportů v rámci společnosti a skupiny KBC.
Co naopak my čekáme od Vás?
- SŠ/VŠ, praxe v pojišťovnictví nebo na obdobné pozici vítána
- AJ na pokročilé úrovni
- dobrá znalost českého jazyka
- organizační dovednosti (postupovat systematicky a detailně, dotáhnout úkol)
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
- aktivní přístup, přizpůsobit se situaci, hledat operativní řešení
- schopnost samostatně se rozhodnout a plnit zadané úkoly
- schopnost věcně komunikovat – konkrétně, přátelsky, vstřícně
- uživatelskou znalost MS Office
- časovou flexibilitu a stresovou odolnost
A co Vám za to nabízíme?
- samostatnou, rozmanitou a nejednotvárnou práci
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- možnost dalšího vzdělávání, odborného a kariérního růstu
- 25 dnů dovolené a k tomu ještě 5 dnů zdravotního volna na zotavenou (bez udání důvodu)
- systém Cafeterie umožňující si vybrat zážitky, akce nebo produkty v hodnotě až 8100 Kč/rok
- E-stravenky
- zvýhodněný mobilní tarif + data pro Vás + ještě 4 další (rodina, přátelé)
- MultiSport benefit
- nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění v celkové výši až 30 000Kč/rok
- možnost zapojit se do dobrovolnických aktivit, stát se členem sportovního týmu
- účastnit se letních nebo zimních sportovních hrách
- zvýhodněné produkty a služby od ČSOB Pojišťovny, a.s. i partnerských společností
- akce pro rodiče s dětmi – dětský tábor, Mikulášská, Dětský den a jiné, školkovné, firemní snídaně
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Organizační podpora managementu Praha
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Radlická 333/150, 15000 Praha - Radlice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- E-mail:
- pavla.zemlickova@csobpoj.cz