Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 694 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyPro našeho klienta, společnost zabývající se zajištěním komplexní provozní správy budov a výrobních provozů, včetně hygienického servisu, zahrnující úklidové služby, ostrahu objektů a jejich údržbu, péči o zeleň, letní a zimní údržbu komunikací a technologické čištění, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Obchodní ředitel/ka.
Náplň práce:
- budeš pověřen/a a zodpovědný/á za obchodní strategii, řízení obchodního týmu, koordinace veškeré činnosti v souladu s obchodní strategií, splňování cílů v organizaci
- budování a udržování kontaktů a koordinace se zástupci zákazníka na jednotlivých obchodních projektech
- zodpovědnost za rozdělení zákazníků dle rozsahu poptávaných služeb (dle významu pro společnost) v rámci týmu obchodního úseku
- odpovědnost za chod obchodního úseku
- rozvoj vztahů klíčových zákazníků a aktivní vyhledávání nových zákazníků
- monitorování a analýza trhu, nacházení nových obchodních příležitostí
- účast na pravidelných poradách obchodního úseku, na nařízených školeních
- odpovědnost za agendu smluv (odpovědnost za celý proces uzavření smlouvy: návrh smlouvy, její připomínkování, drobné korekce, postoupení nejvyššímu vedení společnosti k odsouhlasení, zajištění podpisů na obou stranách, příp. dodatků a aktualizací)
- vést svědomitou a odborně správnou činnost podřízených funkcí
- podílení na plánování rozpočtu a jeho plnění
- vedení obchodního týmu, kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků
- monitoring obchodního trhu
- účast na pravidelných poradách obchodního úseku, na nařízených školeních
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání, vhodné ekonomického směru
- dobré uživatelské znalosti MS Office (word, excel, power point, outlook)
- právní povědomí o obchodních smlouvách
- proaktivní přístup a obchodní vyjednávání
- přátelské, reprezentativní a komunikativní vystupování
- řízení vztahů se zákazníky
- znalost tvorby finančního plánování
- ochotu učit se a sebe rozvíjet
- řidičský průkaz sk. B
- loajalita k firmě a odpovědnost za svěřenou práci
- zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- dlouhodobé a stabilní zaměstnání na pracovní poměr
- odpovídající finanční ohodnocení dle plnění obchodního plánu 42 000 – 90 000 Kč
- 20 dní dovolené a 5 sickdays
- notebook, mobilní telefon
- služební automobil i k soukromým účelům
- firemní výrobky za nákupní cenu
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- pravidelná školení k příležitosti rozvoje
- firemní akce
- nástup možný dle domluvy
- místo výkonu práce: Kladno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Obchodní ředitel/ka
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 45000 - 90000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Kladno, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- E-mail:
- predvyber@predvyber.cz