Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 694 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyCo bude Vaší náplní práce?
- Příjem poruch/dotazů na komunikační infrastruktuře – telefonicky, emailem, dohledovým systémem.
- Příjem a řešení dotazů uživatelů na chování a obsluhu evidenčních SW a aplikací pro zajištění sčítání
- Přidělení problému řešiteli v helpdeskovém systému, sledování průběhu řešení, přezkoušení (ověření) a uzavření problému.
- Aktivní komunikace s řešiteli (třetí stranou) a koncovými uživateli.
- Ověřování dostupnosti služeb v místě vzniku Incidentu.
- Práce v aplikacích a prostředí, určeném přímo pro provoz sčítání
Co byste měl mít?
- Středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe elektrotechnického nebo IT směru)
- Perfektní znalost práce s PC (MS Windows, MS Word, MS Excel, Outlook)
- Komunikativnost, trpělivost, psychická odolnost.
- Zkušenosti z Callcentra nebo Helpdeskového/Servisdeskového provozu vítány
- Znalosti komunikačních a datových technologií jsou vítány
Kde budete pracovat?
- Heršpická, Brno
Kdy byste mohl nastoupit?
5. 4. 2021V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- HelpDesk_podpora sčítání lidu 2021
- Typ pracovního poměru:
- Brigáda
- Mzda:
- 250 - 270 Kč/hodina
- Místo výkonu práce:
- Heršpická 875/6a, 63900 Brno - Štýřice, Česká republika
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Julie Skřivánková
- E-mail:
- skrivankova.julie@cpost.cz