Customer support agent s angličtinou – full Home-office | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 837 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Customer support agent s angličtinou – full Home-office

Praha
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, známou nábytkářskou společnost, aktuálně hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Customer support agent s angličtinou – full Home-office.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Vyřizování objednávek
  • Zodpovídání dotazů týkajících se obchodu, produktů na e-shopu, jejich dodání / dopravy, plateb za zboží atd.
  • Řešení vrácení nebo výměny zboží
  • Poskytování informací o dárkové kartě, jejích výhodách a využití
  • Řešení problémů s osobními účty uživatelů
  • Kontrola platebních transakcí, vracení peněz
  • Zákaznická linka je v provozu denně (od pondělí do pátku, bez víkendů)

POŽADUJEME:

  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni B1/B2
  • Předchozí zkušenosti na pozici asistenta prodeje nebo praxi ze zákaznického servisu v obdobném oboru
  • Velmi dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
  • Multitasking, odolnost vůči stresu

NABÍZÍME:

  • Možnost využití plného home office
  • Mzdu 160 –170 Kč/h + bonus až 3000 za splněné KPI
  • Formu spolupráce na DPP/DPČ (40 hod týdně), při vzájemné spokojenosti možnost přechodu na HPP (po 3 měsících)
  • Pozice je vhodná pro absolventy
  • Stravenky v hodnotě 109 Kč (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % hradí zaměstnanec)
  • Bonusy na základě individuálních výsledků, bonus za doporučení
  • Multisport kartu
  • Teambuildingy, firemní večírky, sportovní aktivity
  • Příležitost kariérního rozvoje v nadnárodním prostředí
  • V případě zájmu možnost práce v kanceláři na Praze 4 - v blízkosti MHD (metro Budějovická)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Customer support agent s angličtinou – full Home-office
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Místo výkonu práce:
Praha, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.
Práce je vhodná pro absolventy.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.