Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 812 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyPro našeho klienta, úspěšného evropského distributora průmyslových lithiových baterií, hledáme samostatnou Asistentku/asistenta do oddělení HR.
Náplň práce:
- Práce v interních HR systémech
- Zajišťování nástupních a výstupních dokumentů
- Adaptační program nových zaměstnanců
- Správa zaměstnaneckých složek
- Organizace školení a rozvoje zaměstnanců
- Příprava podkladů a materiálů pro HRM
- Správa firemních benefitů (evidence, administrativa, distribuce a jiné)
- HR reporty (podpora při přípravě, výpomoc s vytvářením a s tím spojená administrativa)
- Komunikace s externími dodavateli
- Výpomoc s interním náborem
- Spolupráce na projektech
- Podílení se na firemní kultuře
- Kontrola BOZP
Požadujeme:
- Min. ukončené středoškolské s maturitou / VŠ
- Středně pokročilá znalost AJ (úroveň B2)
- Zkušenost s vedením administrativní agendy
- Minimálně 2 roky zkušenosti v oblasti administrativní podpory
- Selský rozum a proaktivní přístup k práci
- Pečlivost, spolehlivost, odpovědnost za svěřenou práci
- Chuť získat nové zkušenosti
- Základní znalost pracovního práva výhodou
- Orientace na detail
- Uživatelská znalost Outlook (vytváření schůzek v kalendáři, správa adresáře), Excel (tabulky, filtry, funkce S-vyhledat), Powerpoint
Nabízíme:
- Nástup nejméně 32.000 Kč měsíčně, ale i více – záleží na schopnostech
- Po zapracování je téměř jistý předpoklad>35.000 Kč, a možnost sáhnout si na 40.000 Kč není pro talenty nedostižná meta
- Klid v kanceláři, ale ne stereotyp - občasné výjezdy k práci samozřejmě patří, především asistence při jednáních HR manažera
- Flexibilní pracovní dobu. Rád/a si přispíš? U nás můžeš začít pracovat klidně až po desáté
- Bonusový program-za víc snahy víc peněz
Benefity:
- Neformální prostředí a žádný škrobený dress code
- Kancelář typu open space, kde si všichni navzájem rádi poradíme. Ale neočekávej callcentrum. Bez hluku a zmatků.
- Home office v případě potřeby
- Spoustu benefitů - 5 týdnů dovolené, sick days, flexi pass, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění atd
- Můžeš nasát spousty nových věcí u „Hi-Tech“ společnosti
- Samoobslužná restaurace hned v přízemi budovy, žádné oschlé bagety z bufáče
- Nástup ihned
- Kancelář v Praze – Hostivaři
- Další informace na https://kariera.gwl.eu/
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Asistent/ka do oddělení HR
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 32000 - 40000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Praha - Hostivař, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- E-mail:
- predvyber@predvyber.cz