Asistent/ka do oddělení HR | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 812 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Asistent/ka do oddělení HR

Praha
Práce na plný úvazek
32000 - 40000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, úspěšného evropského distributora průmyslových lithiových baterií, hledáme samostatnou Asistentku/asistenta do oddělení HR.

Náplň práce:

  • Práce v interních HR systémech
  • Zajišťování nástupních a výstupních dokumentů
  • Adaptační program nových zaměstnanců
  • Správa zaměstnaneckých složek
  • Organizace školení a rozvoje zaměstnanců
  • Příprava podkladů a materiálů pro HRM
  • Správa firemních benefitů (evidence, administrativa, distribuce a jiné)
  • HR reporty (podpora při přípravě, výpomoc s vytvářením a s tím spojená administrativa)
  • Komunikace s externími dodavateli
  • Výpomoc s interním náborem
  • Spolupráce na projektech
  • Podílení se na firemní kultuře
  • Kontrola BOZP

Požadujeme:

  • Min. ukončené středoškolské s maturitou / VŠ
  • Středně pokročilá znalost AJ (úroveň B2)
  • Zkušenost s vedením administrativní agendy
  • Minimálně 2 roky zkušenosti v oblasti administrativní podpory
  • Selský rozum a proaktivní přístup k práci
  • Pečlivost, spolehlivost, odpovědnost za svěřenou práci
  • Chuť získat nové zkušenosti
  • Základní znalost pracovního práva výhodou
  • Orientace na detail
  • Uživatelská znalost Outlook (vytváření schůzek v kalendáři, správa adresáře), Excel (tabulky, filtry, funkce S-vyhledat), Powerpoint

Nabízíme:

  • Nástup nejméně 32.000 Kč měsíčně, ale i více – záleží na schopnostech
  • Po zapracování je téměř jistý předpoklad>35.000 Kč, a možnost sáhnout si na 40.000 Kč není pro talenty nedostižná meta
  • Klid v kanceláři, ale ne stereotyp - občasné výjezdy k práci samozřejmě patří, především asistence při jednáních HR manažera
  • Flexibilní pracovní dobu. Rád/a si přispíš? U nás můžeš začít pracovat klidně až po desáté
  • Bonusový program-za víc snahy víc peněz

Benefity:

  • Neformální prostředí a žádný škrobený dress code
  • Kancelář typu open space, kde si všichni navzájem rádi poradíme. Ale neočekávej callcentrum. Bez hluku a zmatků.
  • Home office v případě potřeby
  • Spoustu benefitů - 5 týdnů dovolené, sick days, flexi pass, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění atd
  • Můžeš nasát spousty nových věcí u „Hi-Tech“ společnosti
  • Samoobslužná restaurace hned v přízemi budovy, žádné oschlé bagety z bufáče
  • Nástup ihned
  • Kancelář v Praze – Hostivaři
  • Další informace na https://kariera.gwl.eu/

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!


Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Asistent/ka do oddělení HR
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
32000 - 40000 Kč
Místo výkonu práce:
Praha - Hostivař, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.