Online marketing: měříte správně kampaně na internetu a víte, jak na to?

Do webináře se přihlásilo již 267 studentů.

Online marketing: měříte správně kampaně na internetu a víte, jak na to?

Podívejte se na webinář

Máme velkou radost z vašeho zájmu o tento webinář. Na jeho průběh se můžete podívat přímo zde na této stránce. Jakékoliv dotazy nebo komentáře po skončení můžete zadávat do diskuzního fóra vespod stránky.

O webináři

Většina majitelů webových stránek má implementován Google Analytics pro měření návštěvnosti. Pokud však vytvoříte PR článek či reklamu na nějakém spřáteleném webu, víte, jak takové kampaně měřit a vyhodnocovat?

Říkají Vám něco UTM tagy? Metrika Bounce Rate neboli Míra opuštění? Případně využíváte vlastní metriky a cíle, které jste si v Google Analytics vytvořili? Na tyto otázky vám v krátkém webináři dám odpověď.

Karel Izera

Zkušený marketér, který v oboru působí už téměř 10 let a řadu let také jako ředitel marketingu velké společnosti. V současné době vlastní agenturu B-Effective.cz a působí jako nezávislý marketér se specializací na online.

Je také autorem kurzu Průvodce světem online marketingu.

Diskuse k webináři