Online přednáška - Jak zlepšit vaši zákaznickou péči? | VímVíc.cz

O přednášce

Většina e-shopů dnes řeší dotazy svých zákazníků nesystematicky, někdy dokonce náhodně. Přitom skvělá zákaznická péče je to, čeho si vaši zákazníci budou cenit nejvíce. Skvělý zákaznický servis dokonce ve většině oborů poráží také nízkou cenu. Ve své přednášce vás provedu základními kroky, jak si své oddělení zákaznické péče můžete nastavit od úplného začátku, nebo naopak, jak své již fungující zákaznické péči dáte řád a posunete ji vyšší úroveň.

Přednášející

Datum přednášky

16. 11. 2016

Přednáška se uskutečnila v rámci události Shop Camp

Dvě jedničky mezi tvůrci e-shopů - ShopSys a Shoptet - organizují společnými silami již třetí ročník e-commerce konference ShopCamp. Ta je určena pro provozovatele e-shopů a jejich zaměstnance, pro e-marketingové poradce a pro poskytovatele služeb e-shopů