V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Budete se podílet na řízení prodejny a budete pomáhat zajišťovat vysokou kvalitu služeb zákazníkům.
Co vám nabízíme
- osvědčený systém zaškolení
- roční bonus dle splnění cílů
- podporu v kariérním růstu a prostor pro osobní rozvoj
- inovativní a moderní prostředí
- otevřený přístup k neustálému zjednodušování a automatizaci procesů
- zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na dopravu, zvýhodněný tarif volání, slevu na rodinný nákup, stravenkovou kartu, Multisport kartu, dovolenou navíc dle délky pracovního poměru)
Co u nás budete dělat
- podílet se na řízení prodejny, plnit klíčové ukazatele
- zastupovat manažera prodejny v době jeho nepřítomnosti
- dodržovat standardy a procesy Albertu
- vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců
- zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání
- 2 roky praxe na odpovídající pozici (maloobchod, logistika, provoz)
- schopnost vést a rozvíjet tým
- dobré komunikační dovednosti
- orientace na výsledek
- zodpovědnost
- znalost práce na PC
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma
V našich inzerátech používáme tzv.generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Zástupce manažera prodejny
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Stará osada 3984/15, 61500 Brno - Židenice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Základní
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Eva Sofková
- E-mail:
- eva.sofkova@albert.cz