Všeobecní administrativní pracovníci - Praha | VímVíc.cz

Všeobecní administrativní pracovníci - Praha

Hlavní město Praha
Plný úvazek
25 000 - 30 000 Kč
Mám zájem o nabídku Všeobecní administrativní pracovníci - Praha

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Volné místo Všeobecní administrativní pracovníci ve společnosti ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o.. Pracoviště se nachází na adrese Dolnoměcholupská 1418/12, Hostivař, 102 00 Praha 102. Jedná se o práci na plný úvazek (jednosměnný provoz) s počátečním platem / mzdou 25 000 - 30 000 Kč. Na tuto pracovní pozici máme požadavky: práce s PC - základní dovednosti PC, práce s PC - textový editor (Word), práce s PC - tabulkový procesor (Excel), práce s PC - prezentační software, angličtina a minimální dosažené vzdělání vysokoškolské. Nabízíme stabilní práci a možnost dalšího uplatnění. Kontaktní osoba je Hana Kučerová. Můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********.

Více o zaměstnavateli

Firma ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o. nabízí volné pracovní místo na adrese Dolnoměcholupská 1418/12, Hostivař, 102 00 Praha 102. Další informace o této společnosti si můžete dohledat v registru ekonomických subjektů ARES pod IČ 04599021.

Informace o volném místě

Pozice:
Všeobecní administrativní pracovníci
Minimální stupeň vzdělání:
Vysokoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
2. 5. 2018
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
25 000 - 30 000 Kč
Další informace:
Zaměstnavatel je ochoten zaměstnat cizince.

Požadované dovednosti

  • práce s PC - základní dovednosti PC
  • práce s PC - textový editor (Word)
  • práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • práce s PC - prezentační software

Jazykové znalosti

  • Angličtina - aktivní

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 30. 5. 2018
Poslední uvedení nabídky: 30. 5. 2018

Poznámka

Kontak pro uchazeče: emailem na *********

Hlavní náplň práce:
o Time Attendance
o Fleet management CarNet
o GDPR
o Visual Management openspace
o Meetings arrangements internal/external
o Contracts register (Indirect Spend)
o Reporting: Business Review / OPB slides amendment/consolidation
o Compliance: Antitrust, Anti-bribery, Export Control
o LIO Assessment internal
o LIO: Audit reports
o E-auctions
o Reporting: SOFI (H&S, Sustainability, IS spend & suppliers), Procurement

Nutno mít:
- aktivní znalost AJ
- znalost MS Office a PPT
- preciznost a samostatnost, příjemné vystupování
- zkušenosti z korporátní společnosti vítan

Zam. výhody: dovolená navíc; stravenky; osobní ohodnocení a roční bonusy.

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 10.
Evidujeme 2214 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 10.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.