Všeobecní administrativní pracovníci - Hodonín | VímVíc.cz
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 87 003 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Všeobecní administrativní pracovníci - Hodonín

Hodonín
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
od 100 Kč/hod.
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Firma Petr Brázda hledá pracovníky na pozici Všeobecní administrativní pracovníci. Jedná se o práci na plný úvazek / min. 40 hod. týdně s platem od 100 Kč/hod.. Minimální požadované vzdělání je úSO (vyučení s maturitou), dále pak požadujeme: práce s PC - textový editor (Word), práce s PC - tabulkový procesor (Excel), řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Pozice je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP). Místo výkonu práce je Tyršova 3363/4, Hodonín, 695 01 Hodonín 1. Pokud vás nabídka práce zaujala, můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********. Kontaktní osoba je Petr Brázda.

Informace o firmě

Firma Petr Brázda (IČ 61414301) nabízí volné pracovní místo na adrese Tyršova 3363/4, Hodonín, 695 01 Hodonín 1. Bližší informace naleznete v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
Všeobecní administrativní pracovníci
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO (vyučení s maturitou)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
Nástup do zaměstnání:
12. 6. 2019
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
od 100 Kč/hod.

Požadované dovednosti

  • práce s PC - textový editor (Word)
  • práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 13. 6. 2019
Poslední uvedení nabídky: 13. 6. 2019

Poznámka

Pouze pro osoby se zdravotním postižením ČID I až II.
Přijmeme do nové provozovny tiskárny v Hodoníně asistentku majitele. Nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení, moderní vybavení, možnost profesního vzdělávání a profesního růstu.
POŽADUJEME: maturitní vysvědčení a výpis z rejstříku trestů. Samostatnost, sebedisciplínu, osobní iniciativu, komunikativnost a vztah k zákazníkovi. Dobrá znalost Word, Excel, ŘP skupiny B podmínkou. Práce zahrnuje komunikace s úřady a obchodními partnery, zpracovávání výběrových řízení a vyřizování administrativních úkonů, zodpovědnost za chod kanceláře, pošta, podpora obchodního oddělení, správa dokumentů, objednávky dopravy. Úvazek plný nebo zkrácený. Profesní životopis zasílejte elektronicky na adresu: *********

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Hodonín.
Evidujeme 600 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Hodonín.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.