Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 709 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyCo bude vaší náplní práce?
- Zajištění bezproblémového chodu všech provozů distribučního centra po technické stránce (s výjimkou IT zařízení)
- Zajištění provozuschopnosti veškerého zařízení, technologií a vybavení distribučního centra (DC)
- Zajištění údržby a oprav budov a dopravních komunikací v areálu DC
- Komunikace a spolupráce s oddělením správy budov
- Zodpovědnost za oblast BOZP, PO a security problematiky na distribučním centru
- Komunikace s úřady v oblasti BOZP a PO, kontrola dodržování směrnic BOZP a PO, používání OOPP
- Zodpovědnost za efektivitu využití kamerového systému DC
- Zodpovědnost za finanční hospodaření dle finančního plánu technického oddělení
- Řízení a koordinace prací prováděných externími dodavateli
- Zodpovědnost za efektivní fungování odpadového hospodářství
- Vedení a rozvoj zaměstnanců (přímé řízení Technických specialistů a pracovníků údržby)
- Podpora profesního rozvoje zaměstnanců, motivace týmu s cílem dosažení maximální efektivity
- Interní komunikace napříč celou firmou
- Externí komunikace se státními orgány, dodavateli a firmami třetích stran (úklidová fy, ostraha objektu atd.)
- Reportování vedení distribučního centra
Co od vás očekáváme?
- SŠ / VŠ technického směru
- Min. 3 roky praxi v technickém managementu, logistickém nebo výrobním provozu
- Min. 2 roky zkušenost s vedením týmu
- Znalost MS Office
- Výborné komunikační schopnosti
- Organizační schopnosti, schopnost samostatného logického myšlení a rozhodování
- Ochotu přijmout zodpovědnost, odolnost vůči stresu
- Časovou flexibilitu – pracovní pohotovosti
- AJ-mírně pokročilý
- Řidičský průkaz skup. B
- Další technické předpoklady výhodou: vyhláška č.50/1978 Sb. O odborné způsobilosti v elektrotechnice; svářečský průkaz; vazačský průkaz; jeřábnický průkaz; řidičské oprávnění na NZV a VZV.
Co vám nabízíme?
- Zázemí mezinárodní, dynamicky se rozvíjející společnosti
- Možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu
- Velmi příjemné a moderní pracovní prostředí
- Firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
- Motivující finanční ohodnocení, včetně systému bonusů
- Příspěvek na stravování, dny dovolené navíc, home office, příspěvek na dopravu, příspěvek zaměstnavatele na doplňkové penzijní spoření, kartu MultiSport s příspěvkem zaměstnavatele, slevu na nákup zboží v našich prodejnách, zvýhodněný tarif zaměstnaneckého volání, slevy na zájezdy s CK, občerstvení na pracovišti, odměny k pracovnímu jubileu, dny zdraví aj.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Vedoucí provozních služeb pro technický úsek
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Olomouc - Nemilany, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Bakalářské
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Eliška Synková
- Adresa:
- Nemilany 301, 783 01 Olomouc
- Telefon:
- 602 520 114
- E-mail:
- eliska.synkova@albert.cz
Chcete rozvíjet svůj talent ve společnosti mezinárodního významu? Společnost Albert Česká republika, s.r.o., součást celosvětové maloobchodní společnosti Ahold Delhaize hledá nového člena do svého týmu.
Přispějte i Vy k tomu, aby se Albert stal nejlepší a nejúspěšnější maloobchodní společností na světě.