Vedoucí kadeřnictví - Karviná | VímVíc.cz

Vedoucí kadeřnictví - Karviná

Karviná
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
od 21 000 Kč
Mám zájem o nabídku Vedoucí kadeřnictví - Karviná

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Firma Royal Beauty & Spa s.r.o. hledá pracovníky na pozici Vedoucí kadeřnictví. Jedná se o práci na plný úvazek / min. 40 hod. týdně s platem od 21 000 Kč. Minimální požadované vzdělání je úSO (vyučení s maturitou). Místo výkonu práce je Lázeňská 48/41, Lázně Darkov, 735 03 Karviná 3. Pokud vás nabídka práce zaujala, můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********. Kontaktní osoba je Ing. Miroslav Maruniak.

Informace o firmě

Firma Royal Beauty & Spa s.r.o. (IČ 02976871) nabízí volné pracovní místo na adrese Lázeňská 48/41, Lázně Darkov, 735 03 Karviná 3. Bližší informace naleznete v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
Vedoucí kadeřnictví
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO (vyučení s maturitou)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
Nástup do zaměstnání:
2. 5. 2019
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Mzda:
od 21 000 Kč

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 2. 5. 2019
Poslední uvedení nabídky: 4. 5. 2019

Poznámka

Hledáme do našeho týmu vedoucí provozovny (manažerku/manažera) se zájmem o aktivní práci. Jedná se o práci na zaměstnanecký poměr do luxusního salónu v Karviné. Kadeřnictví pracuje s nejlepšími značkami na trhu. Nabízíme bonusy z prodeje zboží a provize z tržeb.

Pracovní náplň:
• vedoucí provozu řídí, organizuje a plánuje provoz
• vede agendy klientů
• plánuje směny, eviduje a kontroluje docházku
• objednána zboží, provádí pravidelně inventuru
• hlídá pořádek na salonu a jejich řádné hospodaření
• podílí se na výběru nových zaměstnanců

Požadujeme:
• vzdělání a praxe v oboru kadeřnictví
• samostatnost, komunikativnost a výborné organizační schopnosti
• zkušenost s vedením kolektivu a pozitivní přístup k práci (schopnost vést, řídit a motivovat tým mladých lidí)
• ochotu cestovat (více provozoven), ochotu pracovat nad rámec svých povinností
• dobrou znalost práce na PC (MS office, účetnictví výhodou)
• pro-zákaznický přístup, flexibilitu , bezúhonnost, zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
• znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 2.
Evidujeme 4637 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 2.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.