Team Leader účetního oddělení | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 694 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Team Leader účetního oddělení

Praha
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Hledáte práci s prostorem pro uplatnění Vašich účetních znalostí a dovedností?
Chcete se stát součástí velké mezinárodní finanční skupiny AXA?
Je pro Vás výzvou být spolehlivou vůdčí silou v týmu, který vykonává pevně definované pravidelně se opakující účetní procesy?
Jste připraven/a učit se nové věci a čas od času čelit nástrahám korporátního světa?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je účetní oddělení v AXA?
Jsme různorodý tým složený ze zkušených účetních s širokými znalostmi, které dohromady tvoří vyvážený, kompaktní a výkonný celek.
Nejsme jen kolegové, ale zároveň přátelé, kteří si mají co říct.
Důvěřujeme si a pomáháme si navzájem.

Náplň práce:

  • vedení teamu zkušených účetních
  • dohled nad účetní závěrkou životní pojišťovny a vedení jejích hlavních agend
  • koordinace činností 5členného teamu a dohled nad přípravou podkladů
  • kontrola práce jednotlivých účetních
  • účtování specifických účetních případů na základě podkladů od specializovaných útvarů
  • komunikace s orgány státní správy
  • komunikace s externím auditorem a daňovým poradcem

Co od tebe očekáváme:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • min. 2 roky zkušeností na pozici senior účetní
  • praxe v auditu a/nebo zkušenosti s vedením menšího týmu výhodou
  • velmi dobrou znalost práce na PC s důrazem na MS Excel
  • orientaci v IFRS (výhodou)
  • schopnost práce pod časovým tlakem v průběhu měsíčních uzávěrek
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a důslednost
  • komunikativní dovednosti, organizační schopnosti
  • proaktivní přístup, chuť učit se nové věci a týmového ducha

Co ti nabídneme:

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny AXA
  • férový přístup
  • možnost seberealizace
  • skvělé kolegy a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenky, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče)
  • práci v dynamickém, různorodém a současně komplexním prostředí s velkým prostorem pro uplatnění vlastních znalostí a zkušeností a ještě větším prostorem pro další profesní i osobní rozvoj

Děkujeme, že jste dočetli až sem!

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.