Team leader - Projekty a procesy Klientského centra | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 837 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Team leader - Projekty a procesy Klientského centra

Hradec Králové
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

O pozici

Team leader útvaru Projekty a procesy KC je zodpovědný za vedení mladého dynamického týmu procesních analytiků i projektových manažerů, dále za dodávky projektových a procesních změn, které vedou k naplňování dlouhodobé rozvojové strategie Klientského centra ČSOB.

Co bude Vaše práce

řízení a motivace týmu procesních analytiků / projektových manažerů,
vedení portfolia projektových a procesních změn Klientského centra a dohled nad jeho dílčími aktivitami,
práce na přidělených rozvojových aktivitách,
pravidelná komunikace s managementem Klientského centra, proaktivní vyhledávání rozvojových příležitostí a úzká spolupráce s Business architektem Klientského centra,
posilování útvarové spolupráce v rámci banky / skupiny ČSOB.

Bez čeho se u nás neobejdete?

relevantních zkušeností s vedením týmu (min. 2 roky), procesním rozvojem, nebo řízením projektů (min. 2 roky), výhodou je znalost tradičních i agilních metodik (PRINCE2, SAFE…),
orientace a obecného přehledu v IT,
nadstandardních komunikačních a prezentačních dovedností, zdravé asertivity, kritického myšlení,
schopnosti vytvořit si nadhled a srozumitelně interpretovat i relativně složitá témata,
řidičského průkazu (pozice vyžaduje cestování HK – Praha),
dobré znalosti anglického jazyka (B2 level),
předchozí pracovní zkušenost v oblasti zákaznické péče / klientských center je výhodou.

Hlavními cíli jsou především:

zvyšování kvality služeb Klientského centra,
rozvoj nástrojů vzdálené obsluhy klientů směřující k vybudování plnohodnotné alternativy k osobní obsluze v pobočkové síti,
rozvoj servisních a prodejních procesů,
posilování vnitřní efektivity s využitím robotizace a automatizace hlasových i textových interakcí (chatboti and voiceboti) a
rozvoj poskytování služeb Klientského centra směrem do ostatních společnosti ve skupině ČSOB.

Nabízené Benefity

Za Vaši práci Vás čeká kromě základní měsíční mzdy i motivující bonusový systém.
Pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní akce (např. celobankovní sportovní hry).
Naše benefity jdou za obvyklý standard (5-ti týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme:

cafeterii nastavenou na míru,
5 dny zdravotního volna,
mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby,
flexibilní přístup k práci odkudkoliv (dle toho, co vám vaše práce umožní).

K tomu, abyste byli úspěšní, dostanete velkou podporu kolegů a různá školení. Na druhou stranu od Vás čekáme velkou motivaci, chuť se učit, rozvíjet se, kreativitu a samostatnost.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Team leader - Projekty a procesy Klientského centra
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Collinova 573, 50003 Hradec Králové - Věkoše, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Lucie Petrasová
Adresa:
Collinova 573, 500 03 Hradec Králové
E-mail:
lpetrasova@csob.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.