Team leader podpory Back Office - Nový Jičín | VímVíc.cz

Team leader podpory Back Office - Nový Jičín

Nový Jičín
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
19 000 - 23 000 Kč
Mám zájem o nabídku Team leader podpory Back Office - Nový Jičín

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Nabídka práce Team leader podpory Back Office pro organizaci Donashop s.r.o. (IČ 25326490). Od uchazeče očekáváme mininální stupeň vzdělání - úSV a další dovednosti jako práce s PC - základní dovednosti PC, práce s PC - tabulkový procesor (Excel), práce s PC - internet a elektronická pošta. Nabízíme stálou práci, zajímavou finanční odměnu 19 000 - 23 000 Kč a práci na plný úvazek / min. 40 hod. týdně (jednosměnný provoz). Adresa pracoviště je Císařská 44, Loučka, 741 01 Nový Jičín 1. Zájemci o toto volné pracovní místo se mohou obrátit na kontaktní osobu - Kateřina Piętoňová, Marketing Assistant, a to na e-mail *********.

Donashop s.r.o. detaily

Další informace o společnosti Donashop s.r.o. vedené pod IČ 25326490 si můžete snadno dohledat v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
Team leader podpory Back Office
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSV
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
Nástup do zaměstnání:
1. 7. 2019
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
19 000 - 23 000 Kč

Požadované dovednosti

  • práce s PC - základní dovednosti PC
  • práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • práce s PC - internet a elektronická pošta

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 2. 7. 2019
Poslední uvedení nabídky: 2. 7. 2019

Poznámka

z: 16.04.2019 a: 1.7.2019
Jsme zavedená firma provozující internetový obchod, která se neustále rozrůstá, a proto rozšiřujeme své řady o další pozice. Pracovní náplň nového člena týmu bude spočívat v podpoře a vedení odvětví marketingového oddělení.
Pro lepší představu o pozici je zde výčet úkonů, kterými se marketingové oddělení zabývá:
Zpracováním nabídek, textovými úpravami a uvedení nových produktů do prodeje.
Marketingovými analýzami prodeje i trhu, jejich řešení a uvedení do provozu.
Analýzami trhu, optimalizací prodeje.
Komunikací s dodavateli a jednotlivými úseky provozu ve firmě.
Přípravou podkladů a přehledem zpracovávaných projektů, prací s informačním systémem.
Plněním zadaných projektů - samostatně i v týmu.
Co byste pro tuto pozici měl/a splňovat: Zkušenosti s vedením a kooperací týmu. Komunikativnost a příjemné vystupování. Pozitivní přístup a schopnost flexibilně reagovat na změny. Schopnost organizovat v čase vlastní činnost i činnost kolegů a udržovat si přehled o stavu jednotlivých projektů a úkolů. Ochotu se učit novým věcem. Excel, Outlook a MS Office na nadstandardní uživatelské úrovni. Cokoli z následujícího je na této pozici velkou výhodou: Polský jazyk, zkušenosti s přímým vedením týmu, přímým i telefonickým prodejem, předchozí působení v e-shopu, marketingová znalost - Google analytisc, SEO (na základní úrovni)
Co nabízíme: Práci na plný úvazek (HPP) - ihned. Pouze ranní směna - pracovní doba 8 hodin. Práci v mladém, příjemném a energickém kolektivu. Po zaškolení možnosti home office. Prostor pro realizaci vlastních nápadů a podílení se na nově vznikajících projektech. Vstřícné a férové jednání ze strany vedení. Možnost rozvoje - kurzy, školení v dané oblasti. Osobní finanční ohodnocení za odváděnou práci - bonusy.
Kontakt: Své životopisy nám zasílejte na: ********* - těšíme se na Vás!

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Nový Jičín.
Evidujeme 854 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Nový Jičín.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.