V Albertu pomáháme našim zákazníkům, aby jedli a žili lépe. Záleží nám na tom, abychom nabízeli poctivé, kvalitní potraviny, podporovali zdravý životní styl a přispívali k lepšímu životu. Pracujeme v příjemné atmosféře a moderním prostředí. Za odvedenou práci dostáváme férové peníze a zajímavé benefity. Ve zdravé Albert rodině podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.
Na této pozici budete mít na starosti kompletní agendu daně z příjmu právnických osob zahrnující tzv. end-to-end proces od sběru dat, přes přípravu kalkulace, až po účtování a zajištění plateb. Budete úzce spolupracovat s kolegy jak z financí, tak ostatních oddělení naší společnosti a získáte tak možnost zjistit, jak funguje retailový business zblízka. V neposlední řadě bude v pravidelném kontaktu s kolegy ze skupiny a externí účetní společnosti a mít možnost komunikovat v AJ na pravidelné bázi s kolegy z různých kultur.
Co nabízíme
- rozšíření / získání daňových a účetních znalostí o fungování retailu, možnost nahlédnout „pod pokličku“
- flexibilní pracovní dobu a moderní kanceláře v Nových Butovicích
- možnost práce z domova
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu
- spolupráci v rámci mezinárodních týmů
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených především na podporu zdraví
- stát se součástí rodiny Albert, která je společensky zodpovědná
Náplň práce
- příprava rezervy na daň z příjmů právnických osob (DPPO) na měsíční bázi
- příprava rezervy DPPO a odložené daně na čtvrtletní bázi, reporting do skupiny prostřednictvím interního reportingového systému
- podpora a příprava dat pro roční zpracování přiznání k DPPO, úzká spolupráce s externí účetní společností a daňovým poradcem
- zodpovědnost za včasnost a správnost podání formuláře DPPO
- příprava účetních deníků ve vztahu k DPPO a kontrola správnosti účtování
- příprava platebních příkazu ve vztahu k DPPO a kontrola správnosti zaúčtování plateb
- kontrola daňového registru a další aktivity související s daňovým posouzením majetku
- úzká komunikace s externí účetní společností a daňovým poradcem
- komunikace se zahraničními kolegy z mateřské společnosti
- kontinuální spolupráce na zlepšování interních finančních a daňových procesů a jejich optimalizaci
Co očekáváme
- vysokoškolské vzdělání (zaměření na daně či účetnictví)
- alespoň dva roky praxe v oblasti finančního controllingu se zaměřením na daně či daňového poradenství (externí či interní)
- dobrou orientaci v české účetní a daňové legislativě
- velmi dobrá znalost anglického jazyka
- samostatnost a dobré komunikační schopnosti
- ochotu a nadšení učit se novým věcem jak z oblasti daní, tak ve vztahu k finančnímu controllingu a internímu fungování společnosti
- týmového ducha a smysl pro humor
Kdo jsme
- podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, program zdravého stravování, Albert linka pomoci, čerstvé ovoce v zázemí, měsíc zdraví apod.
- podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: různé podoby pracovních úvazků, 15% sleva na rodinný nákup v Albertu atd.
- jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
- jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme 4 000 000 zákazníků týdně
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 300 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a E-commerce Albert Domů Zdarma
Základní údaje o pracovní pozici
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Radlická 520/117, 15800 Praha - Jinonice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Bakalářské
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Monika Groesbeek
- E-mail:
- monika.groesbeek@albert.cz