Organizační podpora managementu | VímVíc.cz
premium

Organizační podpora managementu

Pardubice
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Organizační podpora managementu

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Baví Vás organizovat nebo koordinovat ať už kalendář Vašeho šéfa, tak různé jednání a akce?
  • Jste rádi v centru dění a preferuje různorodou práci?
  • Umíte skvěle komunikovat v angličtině?
  • A jste vlastně tak trochu superhrdinka / superhrdina? :)
Tak super, možná tu máme práci Vám šitou přímo na míru!

Aktuálně totiž hledáme novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici tajemníka společnosti a tak trochu i asistenta generálního ředitele, jelikož naši aktuální superhrdinku čekají milé mateřské povinnosti!

Co Vás u nás bude čekat?

  • Vedení a řízení sekretariátu útvaru generálního ředitele.
  • Organizační a koordinační podpora předsedy představenstva (vedení kalendáře, koordinace služebních cest, příprava a distribuce podkladů na jednání atd.).
  • Organizační podpora představenstva společnosti.
  • Organizace jednání představenstva, dozorčí rady, valné hromady.
  • Zpracování agendy pro jednání, pořizování zápisů z jednání managementu.
  • Koordinace a zprostředkování komunikace s Českou národní bankou.
  • Koordinace spolupráce s Českou kanceláří pojistitelů a Českou asociací pojišťoven.
  • Koordinace a zpracování zpráv, dotazníků a reportů v rámci společnosti a skupiny KBC.

Co naopak my čekáme od Vás?

  • SŠ/VŠ, praxe v pojišťovnictví nebo na obdobné pozici vítána
  • AJ na pokročilé úrovni
  • dobrá znalost českého jazyka
  • organizační dovednosti (postupovat systematicky a detailně, dotáhnout úkol)
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
  • aktivní přístup, přizpůsobit se situaci, hledat operativní řešení
  • schopnost samostatně se rozhodnout a plnit zadané úkoly
  • schopnost věcně komunikovat – konkrétně, přátelsky, vstřícně
  • uživatelskou znalost MS Office
  • časovou flexibilitu a stresovou odolnost

A co Vám za to nabízíme?

  • samostatnou, rozmanitou a nejednotvárnou práci
  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • možnost dalšího vzdělávání, odborného a kariérního růstu
  • 25 dnů dovolené a k tomu ještě 5 dnů zdravotního volna na zotavenou (bez udání důvodu)
  • systém Cafeterie umožňující si vybrat zážitky, akce nebo produkty v hodnotě až 8100 Kč/rok
  • E-stravenky
  • zvýhodněný mobilní tarif + data pro Vás + ještě 4 další (rodina, přátelé)
  • MultiSport benefit
  • nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění v celkové výši až 30 000Kč/rok
  • možnost zapojit se do dobrovolnických aktivit, stát se členem sportovního týmu
  • účastnit se letních nebo zimních sportovních hrách
  • zvýhodněné produkty a služby od ČSOB Pojišťovny, a.s. i partnerských společností
  • akce pro rodiče s dětmi – dětský tábor, Mikulášská, Dětský den a jiné, školkovné, firemní snídaně

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Organizační podpora managementu
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Masarykovo náměstí 1458, 53002 Pardubice - Zelené Předměstí, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
pavla.zemlickova@csobpoj.cz
Mám zájem o nabídku Organizační podpora managementu

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.