START IN HR with ENGLISH and GERMAN, 35 000 CZK | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 693 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

START IN HR with ENGLISH and GERMAN, 35 000 CZK

Hlavní město Praha
Plný úvazek
32000 - 40000 Kč / měsíc
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Are you looking for a starting position in HR? Are you fluent in English and German?

If you answered YES three times then there is a great opportunity opening in front of you! We are searching for candidates suitable for a position of Administrative support in HR department in a dynamic and professional international company.

Job description

  • Primary responsibility for delivery and work transition of all processes related to HR data administration
  • PeopleSoft data administration
  • Processing HR requests from employees by email and phone to particular departments
  • Communication with management, payroll and HR department

Availability to start ASAP

Location in Prague 4

Salary: based on experience (up to 40 000 CZK/m)

Requirements

  • University degree is a plus
  • Proficient in MS Office
  • Very good command of English and German
  • Experience in administration and customer service
  • Sound Knowledge of end to end HR processes and concepts are a big advantage
  • Organized and systematic personality

Required education

  • bachelor

Language skills

  • German: B2 - upper intermediate
  • English: B2 - upper intermediate

Benefits

  • Meal vouchers (80 CZK/day)
  • 5 weeks of vacation

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.