Specialist(k)a zákaznického centra - pasivní linka - kariéra, práce, volná místa | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 677 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Specialist(k)a zákaznického centra - pasivní linka - Praha

Praha - Krč
Plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR. Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)

Hledáme do našeho menšího týmu zákaznického centra nového kolegu/kolegyni na hlavní pracovní poměr s pozitivním přístupem, příjemným hlasovým projevem, který je rád v kontaktu s lidmi a celkově ho baví komunikovat. U nás žádné produkty aktivně nabízet nebudete, vašim hlavním úkolem bude vyřizování hovorů klientů, kteří chtějí nahlásit škodu na zakoupeném zboží, tedy klienti volají Vám v jejich vlastním zájmu.

Co Vám nabídneme?

  • Prostředí stabilní a prosperující firmy
  • Zajímavé zaměstnanecké benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kruzy, stravné nebo sick days a další)
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí, firemní akce a večírky, sportovní i dětské akce pro dobrou věc.
  • Dobře dostupná lokalita - hned u výlezu metra Budějovická.
  • Flexibilní pracovní dobu na směny 8-16.30 nebo 10.30-19.00 - rozložení směn necháváme na dohodě mezi zaměstnanci.
  • Nástup ihned

Co u nás budete denně řešit?

  • Přijímat hovory klientů, kteří chtějí nahlásit škodu, tzn., zjistíte, co a jak se klientovi stalo – nic složitého. :-)
  • Následně škodu a data o klientech zaevidujete do informačního systému – nebojte, práce se systémem je hračka.
  • Budete s klienty řešit i jejich reklamace – zde se Vám bude hodit kapka asertivity a pozitivního přístupu.

Klienti Vám volají v jejich zájmu, tedy NIKOHO NEPŘEMLOUVÁTE k žádným prodejům a službám. Škody ani nemusíte řešit, jakmile budou všechny informace a podklady od klienta získány, požadavek je postoupen na oddělení, které škodu posoudí z hlediska náhrady.

Co od Vás požadujeme?

  • Váš komunikační projev je celkově příjemný a bez větších vad řeči
  • Umíte základy práce s PC, nemusíte psát všemi deseti, ale rozhodně ovládáte klávesnici a zápis do systému Vám nedělá problémy
  • Máte již za sebou menší zkušenost s péčí o klienta
  • Máte zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Jste časově flexibilní

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.