Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 677 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyMakléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR. Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)
Hledáme do našeho menšího týmu zákaznického centra nového kolegu/kolegyni na hlavní pracovní poměr s pozitivním přístupem, příjemným hlasovým projevem, který je rád v kontaktu s lidmi a celkově ho baví komunikovat. U nás žádné produkty aktivně nabízet nebudete, vašim hlavním úkolem bude vyřizování hovorů klientů, kteří chtějí nahlásit škodu na zakoupeném zboží, tedy klienti volají Vám v jejich vlastním zájmu.
Co Vám nabídneme?
- Prostředí stabilní a prosperující firmy
- Zajímavé zaměstnanecké benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kruzy, stravné nebo sick days a další)
- Příjemné a moderní pracovní prostředí, firemní akce a večírky, sportovní i dětské akce pro dobrou věc.
- Dobře dostupná lokalita - hned u výlezu metra Budějovická.
- Flexibilní pracovní dobu na směny 8-16.30 nebo 10.30-19.00 - rozložení směn necháváme na dohodě mezi zaměstnanci.
- Nástup ihned
Co u nás budete denně řešit?
- Přijímat hovory klientů, kteří chtějí nahlásit škodu, tzn., zjistíte, co a jak se klientovi stalo – nic složitého. :-)
- Následně škodu a data o klientech zaevidujete do informačního systému – nebojte, práce se systémem je hračka.
- Budete s klienty řešit i jejich reklamace – zde se Vám bude hodit kapka asertivity a pozitivního přístupu.
Klienti Vám volají v jejich zájmu, tedy NIKOHO NEPŘEMLOUVÁTE k žádným prodejům a službám. Škody ani nemusíte řešit, jakmile budou všechny informace a podklady od klienta získány, požadavek je postoupen na oddělení, které škodu posoudí z hlediska náhrady.
Co od Vás požadujeme?
- Váš komunikační projev je celkově příjemný a bez větších vad řeči
- Umíte základy práce s PC, nemusíte psát všemi deseti, ale rozhodně ovládáte klávesnici a zápis do systému Vám nedělá problémy
- Máte již za sebou menší zkušenost s péčí o klienta
- Máte zájem o dlouhodobou spolupráci
- Jste časově flexibilní