Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowledge) - Praha | VímVíc.cz

Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowledge) - Praha

Hlavní město Praha
Plný úvazek
16 200 - 30 000 Kč
Mám zájem o nabídku Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowledge) - Praha

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Volné místo Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowledge) ve společnosti Conduent Czech Republic s.r.o.. Pracoviště se nachází na adrese Praha. Jedná se o práci na plný úvazek (jednosměnný provoz) s počátečním platem / mzdou 16 200 - 30 000 Kč. Na tuto pracovní pozici máme požadavky: dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se, angličtina, ruština a minimální dosažené vzdělání střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP) a osoby vyžadující bezbariérový přístup. Nabízíme stabilní práci a možnost dalšího uplatnění. Kontaktní osoba je Mariia Yatskovska. Můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********.

Více o zaměstnavateli

Firma Conduent Czech Republic s.r.o. nabízí volné pracovní místo na adrese Praha. Další informace o této společnosti si můžete dohledat v registru ekonomických subjektů ARES pod IČ 28218990.

Informace o volném místě

Pozice:
Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowledge)
Minimální stupeň vzdělání:
Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
8. 2. 2018
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
16 200 - 30 000 Kč
Další informace:
Zaměstnavatel je ochoten zaměstnat cizince.

Požadované dovednosti

  • dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se

Jazykové znalosti

  • Angličtina - aktivní (komunikativní znalost anglického jazyka)
  • Ruština - aktivní (znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího)

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 6
Poslední změna nabídky: 9. 7. 2019
Poslední uvedení nabídky: 9. 7. 2019

Poznámka

MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Praha
ZPŮSOB PRVNÍHO KONTAKTU: e-mailem na adresu ********* (kontaktní osoba: paní Yatskovska Mariia,)
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Náplň práce: Jako specialista zákaznické/technické podpory, budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří na na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem
pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra.
Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru.
Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
Požadujeme: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se.
Zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí a kolektiv; vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 a 22:00 hod od pondělí do neděle).
Poznámka ke mzdě: během 3-týdenního školení: 16.200,-Kč/měs. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca. dalších 10 týdnů): 20.500,- Kč/měs. Po ukončení zkušební doby: 22.900,- Kč/měs.
V případě povýšení do náročnějšího, více technicky zaměřeného oddělení - navýšení na 23.200-24.300,- Kč/měsíčně.
Po roce práce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výsledků práce.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy.

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 8.
Evidujeme 1770 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 8.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.