Náplň práce, na kterou se můžete těšit:
- vyhledávání nových nájemců do svěřeného portfolia obchodních center a dalších retailových prostor a přejednávání nájemních smluv se stávajícími nájemci
- konzultační činnost při nastavování koncepce (positioning projektu, odpovídající clustering nájemců atp.)
- budování a udržování dobrých vztahů s majiteli komerčních prostor a nájemci
- vyhledávání nových obchodních příležitostí a jejich následná realizace
- vyjednávání podmínek nájemních smluv
- reporting
Pro tuto pozici je potřeba mít:
- znalost maloobchodního trhu a problematiky pronájmů retailových prostor
- uživatelskou znalost programů MS Office
- dobrou znalost českého jazyka (mluvená i psaná forma)
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- pozitivní a odpovědný přístup, příjemné vystupování
- prozákaznický přístup
- flexibilita, spolehlivost, schopnost pracovat pod stresem a dodržovat termíny
Co u nás získáte:
- individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
- vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
- možnost práce z domova až 2 dny v týdnu
- flexibilní pracovní dobu
- služební mobil a notebook
- služební automobil
- firemní akce a aktivity (například uvítací den pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)
Další benefity:
- 25 dní dovolené
- dotované stravování ve firemní kantýně (svačiny a výborné obědové menu za 40 Kč)
- odměna za doporučení nového kolegy/ně
- dotovaná karta Multisport
- benefitní cafeterie
Udělejte první krok a přihlaste se na tuto pozici. Těšíme se na vás.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- SPECIALISTA PRONÁJMU OBCHODNÍCH CENTER
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Modletice - Modletice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Dana Bébrová