Specialista podpory externí distribuce | VímVíc.cz
premium

Specialista podpory externí distribuce

Praha hl.m.
Plný
Mám zájem o nabídku Specialista podpory externí distribuce

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chceš se stát součástí globální společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Můžeš se pochlubit praxí v oblasti administrativní podpory ideálně v pojišťovně či makléřské společnosti?
Jsi komunikativní a nechybí Ti pozitivní zákaznický přístup a chuť do práce?
Máš schopnost dotahovat věci do konce a přijímat odpovědnost za svěřené úkoly?

Pokud ano, čti dál…

Jaký je náš tým back office?
Je to tým složený ze zkušených kolegů a kolegyň. Jsou to lidé, kteří jsou v UNIQA 2 – 4 roky, ale i 15 let. Máme část týmu v Brně, tudíž se vzájemně setkáváme na různých poradách, ať už on-line či off-line v Brně a Praze. V lokalitě Praha je nyní 5 kolegyň a dva kolegové vč. vedoucích. Věkově je tým mezi 25 a 40 lety. V týmu panuje přátelská nálada a vzájemná podpora.

Co je výzvou této pozice?
Je to komplexnost a různorodost. Bude nutné nasbírat informace o všech typech pojištění – auta, majetek, život, cesty, podnikatelé atd. Je to tedy široký záběr a není to monotónní práce. Zároveň pro aktivní a kreativní kandidáty nabízíme po dostatečném zapracování podílení se na vývoji oddělení a celé externí distribuce v rámci vlastních dílčích svěřených projektů.

Co bude náplní Vaší práce?

Staneš se členem back office týmu, kde budeš:
  • Poskytovat administrativní podporu spolupráci s makléřskými společnostmi v rámci externí distribuce, kde je nutné provádět kontrolu plateb pojistného a provizí, vyhledávat dokumenty související pojistnými smlouvami, distribuovat obchodní sdělení, potvrzovat vinkulace, poskytovat informace k pojistným událostem, zpracovávat příchozí produkce pojistných smluv
  • Připravovat kalkulace retailových produktů z portfolia UNIQA, systémově a produktově podporovat makléřské společnosti
  • Zajišťovat přístupy pro zprostředkovatele z řad makléřských společností do front-end aplikací UNIQA
  • Podílet se na interních projektech souvisejících s nastavením procesů s dopadem do makléřského obchodu
  • Přímo komunikovat se zástupci makléřských společností
  • Podporovat Key Account Managery externí distribuce

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxi v oblasti administrativy ideálně v pojišťovně
  • Znalost AJ výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office (MS Word a Excel)
  • Velmi dobré komunikační schopnosti – písemné i ústní
  • Samostatnost, orientaci na zákazníka, schopnost řešit problémy, kreativitu a zodpovědnost
  • Zájem o daný obor – nasávat nové informace, hodně se ptát, zajímat se a mít ambice být dobrý v tom, co dělám, mít ochotu učit se novým věcem

Co Vám nabízíme?

  • Zázemí a jistotu kapitálově silné, stabilní a renomované společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí (klimatizace, žádný open space) a přátelský kolektiv
  • Férový a transparentní přístup
  • Nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, slevy na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další)
  • Možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Lokalita: Praha

Zaujala Tě naše nabídka?

Těšíme se na Tvoji reakci včetně zaslání profesního životopisu!

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.