Specialista péče o klienty - příchozí linka - Teplice - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Specialista péče o klienty na příchozí lince - Teplice

Teplice
Plný i zkrácený úvazek
až 32 000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 12 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky v Teplicích. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.

Jsme počtvrté v řadě klientsky nejpřívětivější banka roku v České republice, přidejte se k nám!

"V Raiffeisenbance máme super kolektiv, takže do práce chodím rád. Na práci se mi nejvíce líbí to, že je tu spousta možností kariérního růstu a dají se tu vydělat dobré peníze. Pracuji tady, protože si nedokážu představit jinou práci, ať už co se party lidí týče, tak i náplně práce.“ Tomáš, dva roky na pozici telefonního bankéře.

Co vám nabízíme?

  • garantovanou měsíční mzdu 24 500 Kč
  • po zkušební době máte možnost výrazně ovlivnit výši svého výdělku - většina kolegů si měsíčně vydělává kolem 28.000 Kč, ti nejlepší si odnášejí více než 32.000 Kč, pevný měsíční fix je jistota, chápeme, že někdy se prostě nezadaří :)
  • vzdělání v oblasti bankovnictví a financí v hodnotě 120.000 Kč a certifikáty nezbytné k prodeji bankovních produktů ve všech finančních institucích
  • stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr a nástup na DOBU NEURČITOU
  • propracovaný benefitní systém: při nástupu získáte příspěvek 14.000 Kč na libovolné benefity, které si sami vyberete (dovolenou, jazykové kurzy, sportování, nakupování knížek) po prvním roce vám jej automaticky navýšíme na 25.000 Kč/rok, v dalších letech vám bude opět navýšen
  • stravenkypříspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí,
  • dovolenou 25 dní roce a možnost čerpat zdravotní volno v případě nemoci
  • zázemí prestižní mezinárodní banky a kariérní růst
  • zúročení vašich schopností a vědomostí a jejich rozvoj, později i možnost jejich předání svým podřízeným v roli supervizora nebo špičkového bankéře
  • otevřenou a neformální firemní kulturu
  • pohodovou partu kolegů, kteří drží při sobě a navzájem si rádi pomohou
  • možnost práce na zkrácený úvazek

Náplň práce:

  • stanete se přítelem na telefonu pro naše klienty - budete poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky (žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy, pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví)
  • klienty budete informovat o našich produktech a sjednávat schůzky pobočkovým bankéřům - určitě nebudete nikomu volat "jen tak" a vnucovat služby či produkty
  • budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary banky

Jaká je naše představa o kandidátovi?

  • máte ukončené vzdělání s maturitou
  • umíte pracovat s PC - nevyžadujeme nic speciálního, využívat budete naše aplikace, na které vás naši trenéři perfektně zaškolí
  • máte dobré komunikační schopnosti, chcete být v kontaktu s klientem

Nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme!

Zajímá vás cokoliv dalšího, co jste v inzerátu nenašli? Nebojte se a  zavolejte na +420 603 808 507.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.