Specialista péče o klienty - Administrativní tým - Teplice - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 662 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Specialista péče o klienty - administrativní tým - Teplice

Plný i zkrácený úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí administrativního týmu. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky kolegů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.

V případě, že uspějete, získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2017 v České republice, přidejte se k nám!

Co vám nabízíme?

  • Zaměstnání, kde zodpovědnost a spolehlivost hraje hlavní roli.
  • Pohodovou supervizorku Věrku, která vás podpoří i v případě, že máte den pod psa.
  • Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy).
  • Stabilitu a zázemí prestižní mezinárodní banky.
  • Zajímavou pracovní příležitost - rozjíždíme úplně novou činnost a stavíme nový tým.
  • Otevřenou firemní kulturu a velmi přátelský kolektiv.
  • Běžnou pracovní dobu od pondělí do pátku, takže máte volné víkendy.
  • Zázemí společnosti, která vás umí ocenit. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
  • Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)

Co budete na této pozici dělat?

  • Nejprve se pořádně seznámíme, abyste věděl/a, co je smyslem naší práce, s jakými systémy pracujeme a jak to u nás chodí.
  • V prvních měsících proniknete do potřebné legislativy a porozumíte specifickým požadavkům, které budete později samostatně vyřizovat.
  • Po zapracování se stanete naším specialistou, který bude mít roli důležitého prostředníka mezi klienty, odbornými útvary a pobočkovou sítí.

Jaká je naše představa o kandidátovi?

  • Do práce chodíte s úsměvem a máte energii na rozdávání.
  • Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou a nebojíte se angličtiny, ovládáte jí slovem i písmem.
  • Máte základní znalost práce na PC. Denně budete využívat bankovní aplikace, MS Office a internet - co neumíte, doučíme. Vážně :)
  • Máte dobré komunikační schopnosti a proklientský přístup - jsme přeci potřetí v řadě klientsky nejpřívětívější bankou roku!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.