Specialista/-ka řízení provozu Klientského centra ČSOB - HK | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Specialista/-ka řízení provozu Klientského centra ČSOB - HK

Hradec Králové
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

O pozici

Do stále rozrůstajícího týmu Plánování a řízení provozu Klientského centra ČSOB hledáme novou kolegyni či kolegu. Jste aktivní a komunikativní osobnost se schopností analyticky myslet? Máte silné organizační schopnosti? Nezaleknete se řízení provozu jednoho z největších Klientských center v České republice? Přijďte nám to dokázat na osobní pohovor.

Co bude Vaše práce

Zodpovídat za plnění obslužností na příchozích linkách Klientského centra ČSOB
Průběžně monitorovat plnění nastavených kvalitativních parametrů (SLA, SL, propracovaný čas a další...)
Vykonávat nastavené krizové postupy a plány v případě neplánovaného provozního zatížení Klientského centra
Podílet se na tvorbě nových a na optimalizaci stávajících krizových postupů a procesů
Organizovat pravidelné provozní schůzky a připravovat podklady
Koordinovat provozní krizový tým v případě provozních situací nad rámec nastavených krizových postupů
Reportovat průběžný stav provozu managementu Klientského centra

U nás se neobejdete bez

Aktivních a komunikativních dovedností
Chutí jít do výzev, mít touhu učit se a poznávat nové technologie
Logického myšlení, se schopností pochopit požadavky managementu a zároveň srozumitelně interpretovat výsledky svojí práce
Spolehlivosti, kreativity, umění se přizpůsobit rychle se měnícímu prostředí
Zkušenost s prací v Call centru je velkou výhodou

Nabízené Benefity

Flexibilní pracovní doba
Pravidelný home office
Profesionální kolektiv a příjemné pracovní prostředí zcela nové regionální centrály, která disponuje komfortním pracovním zázemím a řadou „relaxačních prvků“
Motivační finanční ohodnocení
Možnost odborného a kariérního růstu a získání široké škály zkušeností v podnikatelské oblasti
Širokou nabídku zaměstnaneckých výhod:

týden dovolené navíc
příspěvek na stravování
příspěvek na volnočasové benefity - Cafeteria systém
5 dní zdravotního volna

Mnoho dalších aktivit a benefitů

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Specialista/-ka řízení provozu Klientského centra ČSOB - HK
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Nerudova 18/39, 50002 Hradec Králové - Pražské Předměstí, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Lucie Petrasová
Adresa:
Nerudova 18/39, 500 02 Hradec Králové
E-mail:
lpetrasova@csob.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.