Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyO pozici
Do stále rozrůstajícího týmu Plánování a řízení provozu Klientského centra ČSOB hledáme novou kolegyni či kolegu. Jste aktivní a komunikativní osobnost se schopností analyticky myslet? Máte silné organizační schopnosti? Nezaleknete se řízení provozu jednoho z největších Klientských center v České republice? Přijďte nám to dokázat na osobní pohovor.Co bude Vaše práce
Zodpovídat za plnění obslužností na příchozích linkách Klientského centra ČSOBPrůběžně monitorovat plnění nastavených kvalitativních parametrů (SLA, SL, propracovaný čas a další...)
Vykonávat nastavené krizové postupy a plány v případě neplánovaného provozního zatížení Klientského centra
Podílet se na tvorbě nových a na optimalizaci stávajících krizových postupů a procesů
Organizovat pravidelné provozní schůzky a připravovat podklady
Koordinovat provozní krizový tým v případě provozních situací nad rámec nastavených krizových postupů
Reportovat průběžný stav provozu managementu Klientského centra
U nás se neobejdete bez
Aktivních a komunikativních dovednostíChutí jít do výzev, mít touhu učit se a poznávat nové technologie
Logického myšlení, se schopností pochopit požadavky managementu a zároveň srozumitelně interpretovat výsledky svojí práce
Spolehlivosti, kreativity, umění se přizpůsobit rychle se měnícímu prostředí
Zkušenost s prací v Call centru je velkou výhodou
Nabízené Benefity
Flexibilní pracovní dobaPravidelný home office
Profesionální kolektiv a příjemné pracovní prostředí zcela nové regionální centrály, která disponuje komfortním pracovním zázemím a řadou „relaxačních prvků“
Motivační finanční ohodnocení
Možnost odborného a kariérního růstu a získání široké škály zkušeností v podnikatelské oblasti
Širokou nabídku zaměstnaneckých výhod:
týden dovolené navíc
příspěvek na stravování
příspěvek na volnočasové benefity - Cafeteria systém
5 dní zdravotního volna
Mnoho dalších aktivit a benefitů
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Specialista/-ka řízení provozu Klientského centra ČSOB - HK
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Nerudova 18/39, 50002 Hradec Králové - Pražské Předměstí, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Lucie Petrasová
- Adresa:
- Nerudova 18/39, 500 02 Hradec Králové
- E-mail:
- lpetrasova@csob.cz