Specialista/-ka pro Helpdesk elektronického bankovnictví | VímVíc.cz
premium

Specialista/-ka pro Helpdesk elektronického bankovnictví

Hradec Králové
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Specialista/-ka pro Helpdesk elektronického bankovnictví

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

O pozici

Klientské centrum ČSOB sídlí v nové regionální centrále v Hradci Králové, která disponuje komfortním pracovním zázemím a řadou „relaxačních prvků“ včetně firemní školky.

Stará se nejen o klienty ČSOB, Poštovní spořitelny, ale i dalších společností, které patří do skupiny ČSOB. Klientům jsme k dispozici přes telefon, e-mail, chat, skype, sms i na sociálních sítích.

Do pohodového týmu Helpdesk Elektronického bankovnictví hledáme kolegy, kteří budou s klienty řešit požadavky týkající se elektronického bankovnictví. Pracujeme na ranní i odpolední směny, po zaškolení možnost práce i z home office.

Co bude Vaše práce

Budete edukovat klienty skrze produkty elektronického bankovnictví - především Internetbanking a Smartbanking
V rámci příchozích hovorů pomáhat klientům najít to nejvhodnější a nejrychlejší řešení
Reagovat na e-maily a chaty
Komunikace s ostatními útvary banky při zajišťování nestandardních situací je samozřejmostí
Odměnou pro Vás bude spokojený klient
Po zapracování možnost růstu na Specialistu klientské péče II a k tomu i adekvátní růst základní mzdy

Bez čeho se u nás neobejdete?

Maturitní zkoušky, čistého trestního a insolvenčního rejstříku
Baví Vás komunikace po telefonu a máte dobré vyjadřovací schopnosti
Digi gramotnosti a chuťi učit se neustále novému
Časové flexibility – nevadí Vám pracovat na směny (7,5h práce a 0,5h pauza na oběd)
Znalost anglického jazyka

Nabízené Benefity

Bude se Vám u nás líbit, protože:

Vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují
Své schopnosti můžete rozvíjet napříč skupinou, budeme vás podporovat v kariéře a osobním růstu
Zajistíme Vám precizní zaškolení a následnou podporu od zkušených pracovníků

K tomu máme ještě kupu benefitů:

Za Vaši práci Vás čeká kromě základní měsíční mzdy i motivující bonusový systém

bonusy jsou vypláceny měsíčně, ale také ročně
5 týdnů volna, 5 sick days, 2 care days
volno na přípravu splnění certifikačních zkoušek, které jsou od nás plněné hrazené
e-stravenky 125 Kč/den a platební kartu Benefit Plus v Cafeterii s možností využití dle vlastních přání – 8100,- Kč/rok
příspěvek na životní a penzijní pojištění až do výše 24 000,- Kč/rok
firemní notebook
zvýhodněné produkty pro zaměstnance
po zaškolení možnost práce z domu

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Specialista/-ka pro Helpdesk elektronického bankovnictví
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Collinova 573, 50003 Hradec Králové - Věkoše, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.
Práce je vhodná pro absolventy.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Tereza Dolejší
Telefon:
+420 730 859 174
E-mail:
tedolejsi@csob.cz
Mám zájem o nabídku Specialista/-ka pro Helpdesk elektronického bankovnictví

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.