Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 675 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyRádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 - 15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Nabízíme Vám možnost pracovat odpoledne, večer a o víkendech. Flexibilitu jistě ocení studenti či maminky na mateřské dovolené.
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2017 v České republice, přidejte se k nám!
Nabízíme:
- zajímavou příležitost nastartovat kariéru,
- zázemí společnosti, která umí ocenit Vaše výsledky,
- soutěže o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy,
- motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy),
- stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky,
- práci v mladém přátelském kolektivu a moderním neformálním příjemném prostředí.
Náplň práce:
- stanete se přítelem na telefonu pro naše klienty,
- poskytování perfektního servisu - rychlé a kvalitní zodpovídání dotazů a plnění požadavků klientů,
- nabízení produktů stávajícím i novým klientům - není to ale volání na „studené“ kontakty a vnucování služeb či produktů,
- spolupráce s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank.
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou,
- schopnost pracovat na PC - využívání bankovních aplikací, MS Office a internetu,
- dobré komunikační schopnosti, profesionální přístup k zákazníkovi,
- samostatnost, cílevědomost, lehkou soutěživost, úspěchy jsou pro Vás skvělou motivací.